fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צביקה גנדלמן: 32 שנות שירות בצה"ל

צביקה גנדלמן, בן 56, השתחרר מצה"ל בשנת 2006 בדרגת תא"ל. ב-2008 נבחר לכהן במועצת העיר חדרה ועמד בראש האופוזיציה
צביקה גנדלמן (שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן (שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן (שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן (שלומי גבאי)

סיעה: "יש עתיד"

מי: צביקה גנדלמן, בן 56, תושב חדרה זה 50 שנה. בוגר בית הספר התיכון החקלאי עירון, לשעבר שחקן בקבוצת הנוער של מכבי חדרה וחניך בתנועת הצופים. בשנת 74' התגייס לקומנדו הימי ולאחר שנפצע עבר לחיל השריון ועבר בו הכשרה כלוחם. לאורך 32 שנות שירותו בצה"ל, שימש בשורה ארוכה של תפקידי פיקוד. בנוסף, שימש קצין אג"ם של חטיבה 7 במלחמת לבנון הראשונה, מפקד חטיבה 460, מפקד אוגדת המפץ ומפקד עוצבת געש. כן שימש מפקד קורס מפקדי פלוגות ומפקדי גדודים וכנספח צה"ל בבריטניה, אירלנד ופינלנד. גנדלמן השתחרר מצה"ל בשנת 2006 בדרגת תא"ל וכיום משמש סגן מפקד הגיס הצפוני במיל' ומנכ"ל הסינמה סיטי בראשון לציון. הוא בעל תואר שני במדעי המדינה ובביטחון לאומי מטעם אוניברסיטת חיפה. בשנת 2008 נבחר לכהן במועצת עיריית חדרה ועמד בראש האופוזיציה העירונית ובראש ועדת הביקורת.

מה: רשימתו של גנדלמן לראשות העיר משתייכת למפלגת "יש עתיד". הוא קורא לשקיפות מלאה של עבודת העירייה בפני התושבים והעמדת החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני. זאת תוך בניית תוכנית ייחודית לחיזוק תלמידים חלשים. בנוסף, הוא מתעתד להקים מכללה אקדמית בעיר עם דגש על מקצועות טכנולוגיים. כמו כן הוא מצהיר כי יפתח את מערב העיר ויקים טיילת באזור התעשייה, שתכלול מתחם בידור וספורט ואזור בילוי. בנוסף, הוא מבטיח ליישם את תוכנית פינוי-בינוי בגבעת אולגה ולעודד דיור בר השגה וכניסת צעירים לשכונות חלשות על מנת לשדרג אותן ולסייע לאוכלוסייה המקומית בהעצמה קהילתית. בנוסף, מתעתד גנדלמן להקים קרית היי-טק וביוטכנולוגיה שתמשוך אליה חברות ומפעלים מהארץ ומחוצה לה, לשדרג את אזור התעשייה, לסייע לעסקים הקטנים במרכז העיר ולעודד יזמות צעירה. הוא מצהיר כי יבנה מחדש את חיי התרבות והפנאי בעיר ויקים מתחם בילויים עירוני שיהיה פתוח כל השבוע.

למה דווקא אני: "אני מביא לתפקיד ניסיון ניהולי עשיר, 32 שנות שירות בצה"ל כקצין בתפקידי פיקוד בכיר, הבנה עמוקה בניהול כספים ובהקמת פרויקטים, רקע דיפלומטי וקשרים ענפים הן במגזר העסקי, הן בצמרת הפוליטית והן בקרב קהילות יהודיות בעולם. ביכולתי להצעיד את חדרה לעתיד טוב יותר, של עשייה, השקעה בתושבים ובניית דור העתיד של העיר. חדרה זקוקה היום יותר מתמיד לראש עיר מנוסה, אחראי וישר שיקדיש את כל זמנו ומרצו לטובת התושבים. אני מתחייב לעמוד בציפיות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות