fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפך בשכונות הוותיקות בחדרה

עיריית חדרה יוצאת בפרויקט לשיפור חזות העיר והעלאת איכות חיי התושבים. לראשונה בנייני מגורים בשכונות וותיקות ישודרגו
חידוש מבנים בחדרה (צילום: עיריית חדרה)
חידוש מבנים בחדרה (צילום: עיריית חדרה)

לראשונה, יחל בחדרה פרויקט לשיקום תשתיות ותיקות בעיר ובשכונות, פיתוח מתחמי מגורים חדשים והרחבת אזורי התעסוקה של חדרה לרווחת התושבים. את הפרויקט תוביל העירייה באמצעות אגף ההנדסה ובשיתוף החברה הכלכלית חדרה אשר תטפל ותלווה את הליך השיפוץ מתחילתו ועד להשלמתו.

מטרת המיזם להביא לשיפור חזות פני העיר, לשפר את איכות החיים ולמצב את העיר חדרה לא רק כמובילה בפרויקטים חדשים אלא כעיר הדואגת לכלל תושביה. שיפוץ חזיתות הבניינים ירענן את מראה העיר וייצור סביבה נעימה עבור התושבים והמבקרים.

הפרויקט יתבצע בשיתוף חברת "עזרה וביצרון", המתמחה במגוון תחומי פעילות בענף הבנייה, ביניהם שיפוצי חזיתות מבנים וטיפול במבנים לשימור, שיפוצי מבנים ומרכזים עירוניים, ביצוע עבודות פיתוח, תשתיות, ופיתוח שכונות לצורך התחדשותן. החברה מובילה פרויקטים דומים ברשויות נוספות בישראל, ביניהן תל-אביב, נתניה ועוד.

לפני: כך נראה אחד הביניינים הותיקים בחדרה לפני השיקום (צילום: עיריית חדרה)
לפני: כך נראה אחד הביניינים הותיקים בחדרה לפני השיקום (צילום: עיריית חדרה)

 

חידוש מבנים בחדרה (צילום: עיריית חדרה)
ואחרי: הבניין לאחר שיקומו וצביעתו (צילום: עיריית חדרה)

השירות מיועד לכלל התושבים ברחובות הזקוקים לשיפוץ, ומסייע לנטרל את רוב הקשיים הכרוכים בניהול השיפוץ באמצעות ועד הבית, החל מהשגת הסכמת הדיירים, ניהול ההתקשרות מול הקבלן על כל המשתמע מכך, שמירה על איכות העבודה וסטנדרטים גבוהים, ביטוחים, גיוס הכספים והלוואות, ערבויות בנקאיות ומתן בטחונות למימוש הפרויקט.

לצורך ביצוע השיפוץ נדרשת הסכמה של כ-70 אחוז מדיירי הבניין, הסכמה שאותה יסייע הפרויקט להשיג. שיפוץ הבניין מבוצע ברמת גימור גבוהה ביותר לפי תקנים חדישים ואינו מתמקד רק בחזית, אלא בכל המעטפת החיצונית של הבניין. בנוסף, הדיירים יכולים לבחור על פי התקציב העומד לרשותם האם לשפץ גם את חדר המדרגות, הלובי וכדומה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות