fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עצים עתיקים נכרתו בבית אליעזר

שלושה עצי ברוש בני 50 שנה נכרתו בחג הסוכות בשכונת בית אליעזר בחדרה. תושב השכונה ראה אדם שכורת את העצים. "טלפנתי למוקד העירוני חמש פעמים, כשהשוטרים הגיעו הכורת הסתלק". עיריית חדרה: "העצים נכרתו על ידי משפחה שמתגוררת במקום עקב קריסת עץ"
אברהם כהן
אברהם כהן (צילום: איילת גונן)

שלושה עצי ברוש בני למעלה מ-50 נכרתו בבית אליעזר בערב חג הסוכות, על ידי אדם שהגיע למקום בטנדר לבן והעמיס את ענפיהם על רכבו. תושב השכונה אברהם כהן טלפן למוקד העירוני אך נענה באיחור. עד שהגיעו השוטרים הקהילתיים, סיים האיש את מלאכת הכריתה ועזב את המקום.

כהן, חובב טבע מובהק כהגדרתו, טייל  בשעת הבוקר עם הכלבים בשטח ששימש פעם פרדס, בסמוך למקום בו ניטעו בשנות ה-50 עצי ברוש, ולפתע שמע רעש של ניסור.
"מיד התקרבתי למקום וראיתי טנדר ואדם שכורת עץ ברוש ומעמיס את הענפים על הטנדר. טלפנתי למשטרה ונאמר לי שעלי לפנות למוקד העירוני. טלפנתי ארבע פעמים ואף אחד לא ענה. רק בפעם החמישית נעניתי ונאמר לי שהשוטרים הקהילתיים בדרכם למקום".

כשהשוטרים הקהילתיים, הגיעו לזירת האירוע, כורת העצים סיים את עבודתו והסתלק. הוא השאיר אחריו גזעיים וענפים כרותים. כהן: "השוטרים שאלו מדוע לא הודעתי להם מיד, כדי שיוכלו ללכוד את האיש ומדוע לא צילמתי את מספר המכונית. אני לא מסתובב עם מצלמה וניסיתי לטלפן ולדווח כמה שיותר מהר. חבל לי מאוד שלא נעניתי בזמן, אלו עצים מוגנים שנעקרו".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "האירוע טופל על ידי המוקד העירוני באופן יעיל, מקצועי ומהיר. על פי הממצאים שהצטברו מבדיקה של מנגנון הפיקוח העירוני עולה כי העצים נכרתו על ידי משפחה שמתגוררת במקום עקב קריסת עץ וסכנה לנפילת עצים נוספים. יצוין כי המשפחה פנתה למוקד עקב הסכנה במקום".

אברהם כהן
כואב הלב. אברהם כהן (צילום: איילת קדם)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות