fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"סגרתי מעגל לשנה הזו"

עו"ד אורלי יעקב ייצגה השנה אם שבעלה חטף את ילדיהם, רצח אותם והתאבד. אחרי האירוע הקשה היא מצאה מעט נחמה וסוג של סגירת מעגל כאשר הצליחה להתיר עגונה שבעלה ברח לחו"ל
עו"ד אורלי יעקב (צילום עצמי)
עו"ד אורלי יעקב (צילום עצמי)

מבחינת עו"ד אורלי יעקב, השנה נפתחה רע ונסגרה טוב. מבחינה אישית ומקצועית הכל היה טוב, אבל העיסוק שלה בתחום דיני האישות, והעובדה שהיא מטפלת בהמון נשים, גורמת לה לרכבת הרים של רגשות, הכל בעקבות התיקים הרגישים בהם היא מטפלת.

ממש בתחילת השנה שעברה ייצגה עו"ד יעקב את האם שבעלה חטף את ילדיהם, רצח אותם והתאבד. "זה היה מזעזע, ייצגתי את האמא. הם היו במאבקי משמורת והאבא החליט לעשות את הצעד הכי נורא שאפשר. בעקבות התיק הזה, שמן הסתם היה מתוקשר מאוד, פנו אלי המון נשים. לכן השנה שלי היא בסימן נשים. לצערי -לא כי אני מזלזלת בעבודה אלא כי קשה לי עם כל האלימות-אבל התחלתי להיות מזוהה עם מאבק של נשים מוכות".

עו"ד יעקב, עובדת סוציאלית בעברה, עוסקת גם בגישור, אבל הסיפורים של האלימות במשפחה מאפילים על הכל. לשמחתה, השנה שנפתחה כאמור עם סיפור מזעזע, נסגרה עם בשורה משמחת: "עבורי סגרתי מעגל לשנה הזו. ייצגתי אשה שבעלה ברח מהארץ והשאיר אותה עגונה. הצלחנו לאתר אותו בחו"ל, הביאו אותו בכוח לארץ והם התגרשו. ככה אני יודעת שעוד אשה ניצלה ממעגל האלימות והצליחה לנצח את המערכת. זה מאוד משמח אותי".

הכתבה המלאה ביום שישי ב"חדשות חדרה"

כתב: אסף בכור

עו"ד אורלי יעקב (צילום עצמי)
עו"ד אורלי יעקב (צילום עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות