fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מ.ס. גבעת אולגה מציגים: המאמן הקשוח

זהביאן הורה למנהל הקבוצה כי האימון נקבע לשעה 18:00 וכל שחקן שיאחר לא יתלבש ומי שלא יעמוד בכללי המשמעת, לא יהיה בקבוצה. בהנהלת המועדון הופתעו מצד אחד ומצד שני בירכו. ואולי יהיה גם קאמבק של הקשר ויקי זנזורי
ויקי זנזורי
ויקי זנזורי, (צילום: אלי שבת)

מ.ס. עדי גבעת אולגה החלה את הכנותיה לקראת פתיחת העונה. בקבוצה פתחו באימונים הראשונים אליהם הגיעו 26 שחקנים, ובירכו את המאמן החדש שרון זהביאן, שמתחיל את עונתו הראשונה בקבוצת הבוגרים.

 זהביאן הורה למנהל הקבוצה כי האימון נקבע לשעה 18:00 וכל שחקן שיגיע לאחר השעה הנקובה לא יתלבש. זהביאן  מתכוון ליצור סדר וארגון ושחקן שלא יעמוד בכללי המשמעת, לא יהיה בקבוצה. בהנהלת המועדון הופתעו מצד אחד מהמהלך  ומצד שני בירכו וטענו כי מדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה שמגיע עם סטנדרטים אירופיים שלא היו בקבוצה בשנים האחרונות.

ויקי זנזורי
ויקי זנזורי, (צילום: אלי שבת)

ממצבת השחקנים של העונה שעברה הגיעו השוער אריאל טליאס, המגנים דור בדוסי, חן טקץ' וחן וטורי, הבלמים גל פיבך וודים פודורנינקו והקשרים אסי גומה, אבירן תורג'מן, מיכאל בן חמו וישראל אביטן. בנוסף אליהם השתתפו באימון הראשון גם עוד כעשרה נבחנים בעיקר צעירים מליגות נמוכות יותר שרוצים להוכיח את עצמם. בקבוצה סיפרו כי הנבחנים יישארו באימונים כעשרה ימים עד למשחק האימון הראשון שלאחריו יחליט זהביאן, מי יישאר ומי יעזוב.

 שרון זהביאן
שרון זהביאן (צילום עצמי)

במועדון מודעים כי עיקר הבעיה של הקבוצה היא בחלק ההתקפי לאחר עזיבתם של מאור ג'נח, מושיקו בלביליה, אפרים אספא ואלכסיס ויינשיים. באולגה כבר החתימו את החלוץ מוחמד אבו ערישה שאמור להתחיל את אימוניו בקרוב.

שחקן נוסף שככל הנראה יחזור לאימונים הוא הקשר ויקי זנזורי שהגיע לאולגה בעונה שעברה מהפועל רעננה.

זנזורי מתאמן בימים אלה במכבי הרצליה אך ככל הנראה יחזור לגבעת אולגה. עוד סיפרו בקבוצה כי הם מחכים לשחקנים שיפלטו בקרוב מהקבוצות מהליגה הלאומית.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות