fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מר ישראל הצעיר מחדרה

צילום פרטי

גאווה עירונית. עומרי חייט בן 17 תושב בית אליעזר בחדרה, תלמיד כיתה י"ב בביה"ס לחברה ואומנויות בחדרה זכה במקום שני בתחרות מר ישראל. התחרות נערכה בסוף החודש שעבר,  במכללת וינגייט, מטעם האגודה הבינלאומית לפיתוח גוף – ifbb.

עומרי חייט צילום פרטי
עומרי חייט צילום פרטי

חייט הצעיר, הוא נער שלא מבזבז זמן על הבלים כמו רשתות חברתיות וכאלו, אלא מקפיד להתאמן מזה כשנתיים וחצי. הוא החל לעסוק באימוני פיתוח גוף בהכוונה של מאמנו האישי – נתנאל ברודני מנהל מועדון POWER SHAPE בעיר.

למרות גילו, חייט כבר הספיק להגיע להישגים מרשימים בתחום. בשנה שעברה זכה בתואר מר צפון , במקום ראשון לקטגוריה זו והביס מתחרים אחרים גדולים ממנו בהרבה מגילו. "עומרי הפך לסמל ומודל לחיקוי בקרב בני נוער רבים בבית ספרו ובעיר, מסייע בייעוץ בתחום פיתוח גוף ותזונה לבני גילו ולמבוגרים, כל זאת למרות שהוא צעיר", אומר אבא מוטי, "למרות שהוא מתעסק הרבה בתחום, הוא  נחשב תלמיד טוב בבית ספרו ואהוד מאוד על מוריו וחבריו. מדובר בנער צעיר אשר הציב לעצמו יעדים ומטרות בתחום האימון ופיתוח הגוף ומממש אותם באופן המעורר הערכה. עוד יועד לעומרי עתיד מזהיר בתחום פיתוח גוף ואימוני כושר גופני".

חייט מוסיף : "אני חולם להביא את תחום פיתוח הגוף בישראל לרמה מקצועית ואיכותית ולהופכו לתחום מרכזי באורח חיים בריא ויפה של צעירים ומבוגרים כאחד. כל אדם צריך למצוא את היעוד שלו בחיים. לכל אדם יש יעוד, רק הוא צריך להאמין שהוא האחד ולהעיז ללכת אחר החלום למרות הקשיים בדרך. הכשרון היחידי שלי הוא שאני לעולם לא מוותר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות