fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכת יתושים בנווה חיים: "אנו כלואים בבתים"

תושבי שכונת נווה חיים בחדרה מדווחים כי החל מהשעה חמש בערב הם אינם מסוגלים לצאת מבתיהם. תושבת השכונה: "הילדים חוזרים הביתה נפוחים מעקיצות שלא עוברות מספר ימים".
יתוש אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

מכת יתושים פוקדת בימים אלה את שכונת נווה חיים בחדרה. לדברי תושבים המתגוררים בשכונה, המצב בלתי נסבל והחל מהשעה חמש בערב הם אינם יכולים לצאת מבתיהם. מורן עוגן-פלומן, תושבת השכונה: "בערב צובאים היתושים על השכונה, כמו ענן. לפני כמה ימים ערך ועד השכונה מפגש של שעת סיפור לטובת הילדים, ונאלצנו לנטוש את המפגש".

צילום אילוסטרציה

אחרי המפגש ההוא, אומרת עוגן-פלומן, נותרו ילדיה נפוחים מעקיצות למשך מספר ימים. "כבר שלוש שנים שאנחנו סובלים מהמצב ועכשיו זה השיא. אי אפשר לצאת לחצר או לגן המשחקים וזה פוגע בהתפתחות התקינה של הילדים. טלפנתי למוקד העירוני והודיעו לנו שנעשה בשכונה ריסוס, אבל כלום לא עוזר".

קרן ליסר, תושבת השכונה: "היו שנים שמכת היתושים נרגעה, עכשיו הם חזרו בגדול והמצב בלתי נסבל. הם פשוט משתלטים לנו על החיים. אז אחר הצהריים אנחנו נכנסים הביתה, סוגרים מהר את הדלת ונכנסים לכוננות ספיגה. כל יום אנחנו כלואים ככה בבית, אני מלאה עקיצות והילדים שלי עוד יותר, בעיקר בפנים".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "בשבועות האחרונים ריססנו נגד יתושים בכל העיר, כולל בשכונות בית אליעזר ונווה חיים. נערוך בדיקה נוספת וריסוס נוסף".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות