fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחירי דירות יד שנייה בנתניה וקרית מוצקין שומרים על יציבות

נתניה, קרית מוצקין נהריה וחדרה שומרות על יציבות במחירי הדיור על אף הקיפאון שהורגש היטב בשוק הנדל"ן השנה
שכונת הפארק בחדרה (צילום: יח"צ)
שכונת הפארק בחדרה

שוק הנדל"ן ידע סערות ותהפוכות בתקופה האחרונה, אך נראה שמחירי דירות יד שנייה בנתניה שומרים על יציבות. ממדד יד 2 עולה, כי מחיר מ"ר בנתניה עמד בחודש ספטמבר על 13530 שקלים בממוצע כשבחודש אוגוסט המחיר היה 13305 שקלים. בהשוואה בין המחירים נרשמה בספטמבר עלייה של כ- 1.7 אחוז במחיר למטר רבוע בנתניה. בחדרה הסמוכה מחיר מטר רבוע עמד בחודש ספטמבר על 9,562 שקלים בממוצע כשבחודש אוגוסט המחיר היה 9,516 שקלים. בהשוואה בין המחירים נרשמה בספטמבר עלייה של 0.5 אחוז במחיר למטר רבוע בחדרה.
בקרית מוצקין מ"ר עומד על 9683 שקלים ובנהריה על 9429 שקלים.

לדברי שייקה נפחא, סמנכ"ל חברת אפי קפיטל, המקימה עם חברת עמרם אברהם את פרויקט אקווה בשכונת עין הים במערב חדרה, "כרגע עדיין לא רואים שינויים במחירי דירות יד שנייה אבל הצפי הוא כי כשתכנס הטבת מע"מ 0 באותן ערים בהן הדירות החדשות ייכנסו להטבה נראה ביקושים גבוהים לדירות חדשות ומוכרי דירות יד שנייה יצטרכו בהתאם להוריד מחירים".

לצד היציבות שנרשמה, על פי נתוני מדד יד2, נראה כי מחירי הדירות בנתניה ממשיכים להיות גבוהים מאוד. לשם ההשוואה מחיר מטר בנתניה גבוה בכ- 30% לעומת מחיר מטר רבוע בחיפה אשר עומד על 10,517 שקלים.

סמנכ"ל אתר יד 2 רועי שגב, התייחס אף הוא לנתונים וציין, כי "למרות הבטחות הממשלה להורדת מחירים ולמרות הקיפאון בשוק הנדל"ן בעקבות הטבת מע"מ 0 שעלתה לכותרות במרץ 2014, ניתן לראות כי מחירי הדירות לא מושפעים מההטבה וממשיכים לשמור על יציבות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות