fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחזיקים אצבעות לאולגה

ניצחון של מ.ס. אולגה על כפר קנא עשוי לעזור להפועל חדרה להישאר בליגה
סטפן דרויאנוב
מורחק. סטפן דרויאנוב (צילום: שלומי גבאי)
 סטפן דרויאנוב
מורחק. סטפן דרויאנוב (צילום: שלומי גבאי)

הפועל חדרה לא נמצאת בסכנת ירידה – יש לה חמש נקודות יותר מהמקום שמוביל לירידה וארבע נקודות יותר מהמקום שמוביל למבחני הירידה- ובכל זאת הרוחות בקבוצה סוערות. בהנהלה כועסים על היכולת הפושרת שמפגינים השחקנים לאחרונה ושנמשכה בתיקו 0:0 מול עירוני קרית אתא ביום שישי שעבר. עד סיום העונה נותרו שני משחקים בלבד. "אם היינו משחקים עוד שבועיים, היינו יורדים בוודאות", אמר חבר הנהלת המועדון.

לראשונה העונה חדרה תחזיק אצבעות ליריבה העירונית גבעת אולגה שתיפגש בסוף השבוע במשחק חוץ מול מכבי כפר כנא, שכן ניצחון אולגאי יכול לעזור לחדרה להישאר בליגה. "אנחנו לא מסוגלים לנצח אף קבוצה בתקופה הזאת ואפילו אין לנו סיכוי לכבוש שער, כך שאנחנו צריכים שקבוצות אחרות יעשו עבורנו את העבודה", אמרו בחדרה.

המשחק מול קרית אתא לא התעלה לרמה גבוהה. חדרה חששה להפסיד ולהיגרר למאבקי התחתית ואילו קרית אתא כבר מזמן הבטיחה את מקומה בליגה. ההרכב החדרתי היה דומה לזה שפתח שבוע קודם לכן בדרבי מול אולגה, למעט יעקב סלומון שפתח כבלם במקומו של סטפן דרויאנוב המורחק. המחצית הראשונה הייתה משעממת ושוחקה בעיקר במרכז השדה, כאשר שתי הקבוצות לא הצליחו לחבר שלוש מסירות ברציפות. במחצית השנייה הגיעה חדרה להזדמנות כ-20 דקות לסיום המשחק. כדור רוחב של מנשה זלקה הגיע לסבי שאולוב שבעט החוצה. כמה דקות קודם לכן חלוץ קרית אתא מאור ג'נח הביע את תסכולו על היכולת החלשה שלו ושל קבוצתו ובעט בעצבים בקלקר סמוך לספסל קבוצתו.

מאמנו ברוך ממן לא עבר לסדר היום ומיד החליף אותו. ג'נח עצמו אמר בסיום: "היה משחק אפאתי של שתי הקבוצות. התעצבנתי כי שום דבר לא הלך. בדרך כלל אני שחקן רגוע וגם היום הייתי צריך לשמור על קור רוח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות