fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחאת ההסעות חוזרת?

הורים בשכונת חפציבה מתלוננים על ביטול ההסעות לבתי הספר. חברת המועצה שירלי עודד דורן: "מדובר בהגדלת הפערים החברתיים וחיזוק האי שוויון". עירייה: "נספק לתלמידים כרטיסיות כפי שנעשה בכלל בתי הספר בעיר"
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)

חברת המועצה שירלי עודד דורן (שקיפות) שלחה הצעה לסדר לראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, בנושא ביטול ההסעות בחלק מבתי הספר בעיר. תלונות בנושא הגיעו גם ל"חדשות חדרה", בעיקר מהורים בשכונת חפציבה.

עודד דורן כתבה טוענת בין היתר: "מאות הורים נדהמו לגלות שההסעה שהביאה את ילדיהם בשנים האחרונות לבתי הספר בוטלו. לצערי מדובר בפגיעה ישירה בסגנון החיים, הגדלת פערים חברתיים, וחיזוק האי שוויון. בנוסף לשינוי המהותי במדיניות העיר מזה עשרות שנים, אני יודעת כי יש תלמידים שאינם יכולים לעלות על ההסעות, במקרים רבים, מדובר בסכומים המכבידים מאוד על הורים שחלקם מפרנסים יחידים, המתקשים לעמוד בתשלום הנדרש מהם, מנגד , אין להם פתרון תחבורתי אחר עבור ילדיהם.

שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)

"אי לכך ובהתאם לזאת, אני דורשת כי תפעלו למען ההורים והמדיניות העוטפת אותנו מזה עשרות שנים, כי תפעלו למען ביטחון של הילדים ותחזירו את מימון ההסעות הסעות לבתי ספר. אתם יודעים כי יש כסף בקופה הציבורית ועלינו כנבחרי ציבור להחליט להניע את הכסף לזרום לטובת סדרי עדיפות. וסדרי העדיפות הם ההורים והילדים לפני שמבזבזים שוב כ-4 מיליון שקלים לטובת פסטיבל של יום אחד".

עיריית חדרה מסרה בתגובה: "עיריית חדרה השלימה את פיתוח כביש דרך השלום, כולל ככרות האטה, מעברי חצייה, במפרים ועוד, וזאת על מנת לאפשר את מעברם בבטחה של התלמידים מהנסיעה בקווים העירוניים לבתי ספר סמוכים. כל עוד לא הושלם הכביש ודרך השלום לא הייתה בטיחותית, מימנה עיריית חדרה הסעות לבתי הספר הסמוכים. עם סיום העבודות הופסקו ההסעות, והעירייה תספק לתלמידים כרטיסיות לקווים העירוניים כפי שנעשה בכלל בתי הספר בעיר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות