fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מופסדים אף מרוצים: מנשה/חדרה/עמק חפר נשים הפסידה בחצי גמר גביע המדינה

לנה יקימצ'וק (צילום: גדעון רוזנשטיין)

קבוצת הנשים מכבי מנשה/חדרה/עמק חפר אומנם הפסידה בחצי גמר גביע המדינה למכבי חיפה 3:1, אבל אנשי חדרה יצאו מרוצים מהיכולת הגבוהה שהציגו השחקניות של יניב בר נצר. 350 הצופים שהגיעו לאולם נהנו ממשחק כדורעף חגיגי, מרתק ומשובח שהתעלה לרמה גבוהה.

מחזיקת הגביע החיפאית פתחה את המשחק בסערה והוליכה בביטחה, אך חניכותיו של יניב בר נצר לא נבהלו ובניצוחן של רגינה זווזדינה ולנה יקימצ"וק בהתקפה וזהר שושן במשחק הגנה מצוין נטלו את ההובלה ובסיומה של המערכה 25:21 מפתיע למקומיות. המערכה השניה התנהלה בשליטה חיפאית מוחלטת ובסיומה 1:1. כשנדמה היה כי בנות חדרה תישברנה, הגיעה המערכה הטובה והמרתקת ביותר שנראתה העונה במגרש הביתי בעין החורש ובתצוגת כדורעף מעולה עלו בנות "מנשה/חדרה/עמק-חפר" ליתרון 24:21.

לנה יקימצ'וק (צילום: גדעון רוזנשטיין)
לנה יקימצ'וק (צילום: גדעון רוזנשטיין)

ריח הסנסציה ריחף באוויר, אבל בנות חיפה פתחו בבליץ של מכות פתיחה ובמהפך מדהים ניצחו 26:24. המערכה הרביעית התנהלה בשליטה חיפאית שניצחה 3:1 ותופיע בפעם החמישית ברציפות בגמר הגביע.

עוזר מאמן חדרה עדי תדמור אמר בסיום: "ההכנה נכונה והאמונה ביכולתנו הביאו אותנו סוף סוף להכרה שניתן להתמודד כשווים גם נגד הגדולות. אנו משתפרים ממשחק למשחק וטרם אמרנו את המילה האחרונה. פנינו עכשיו להמשך משחקי הפליאוף ולקרב על כרטיס לחצי גמר אליפות המדינה".

יו"ר המועדון גדעון רוזנשטיין: "משחק שהוסיף כבוד למועדון הכדורעף. תודה גדולה לאוהדים המסורים המלווים ומעודדים את הקבוצה במשחקיה. אין ספק כי היום הוכחנו שמועדון הכדורעף של מנשה/חדרה/עמק-חפר ראוי להימנות על צמרת הכדורעף הישראלי ועל כך מגיעות המחמאות למאמנים ולשחקניות".

לשחקנית המצטיינת במשחק נבחרה המקומית לנה יקימצ"וק שקיבלה בסיום המשחק את מגן השחקנית המצטיינת מטעם איגוד הכדורעף.

ביום שישי הקרוב תארח מנשה/חדרה/עמק-חפר במסגרת המחזור השביעי של הפליאוף העליון את ק.ק.תל-אביב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות