fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת העיר חדרה החליטה: הנחה לנכים ללא מבחן הכנסה

מועצת העיר ביטלה את הדרישה מנכים להביא מסמכים המעידים על הכנסתם לצורך קביעת גובה ההנחה בארנונה ואישרה מתן הנחה גורפת לכלל הנכים בעיר
מתוך ישיבת המועצה (צילום: עיריית חדרה)
התקציב אושר. צילום: עיריית חדרה

בישיבת מועצת עיריית חדרה, אישרו חברי המועצה את המלצותיה של ועדת הכספים לבטל את מבחן ההכנסה לנכים, ששימש עד כה לחישוב שיעורי הארנונה אשר על נכים לשלם עבור דירות בבעלותם. לצורך החישוב, התבקשו תושבים נכים להביא מסמכים המעידים על הכנסותיהם, וזאת לצורך החישוב של גובה ההנחה שתוענק להם.

הדיון בנושא עלה בוועדת הכספים, בראשות חבר הנהלת העיר גבריאל סרוסי, במסגרת הדיונים בנושא צו הארנונה לשנת 2015. בוועדה עלתה האפשרות לבטל את מבחן ההכנסות ולהעניק הנחה בשיעור קבוע לכלל אוכלוסיית הנכים.

יו"ר הוועדה סרוסי אמר בדיון כי, "מתוך מטרה להקל על הנכים בעת הגשת בקשה להנחה, התגבשה הצעה כי לא יהיה יותר מבחן הכנסה". בתום הדיון החליטה הוועדה להעביר למועצת העיר את המלצתה להעניק לנכים בחדרה הנחה גורפת בגובה 80% עד 100 מ"ר, למעט מקבצי דיור.

בישיבתה של מועצת העיר עלתה ההמלצה לאישור ועברה ברוב קולות של חברי המועצה. השינוי האמור ייכנס לתוקף רק לאחר אישור משרד הפנים לצו הארנונה של העירייה לשנת 2015.

מתוך ישיבת המועצה (צילום ארכיון: עיריית חדרה)
מתוך ישיבת המועצה (צילום ארכיון: עיריית חדרה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות