fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה תעשה עיריית חדרה עם ארבעה מיליון שקלים?

מפעל הפיס הקדים השנה את המענק כל הרשויות במצוקה תזרימית. חדרה היא אחת מהן
עיריית חדרה
עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)
עיריית חדרה
עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)

דירקטוריון מפעל הפיס החליט להקדים העברת ארבעה מיליון שקלים לעיריית חדרה לטובת קידום תכניות העבודה לרווחת התושבים.

הקדמת התקציב באה על רקע המצב הביטחוני בקיץ האחרון, שהשפיע רבות על הרשויות המקומיות בישראל. דירקטוריון מפעל הפיס החליט לאשר את הקדמת ההקצאות שמיועדות לשנת 2016, בסכום כולל של כ- 700 מיליון שקלים לרשויות המקומיות בישראל. הקדמת הכספים נעשתה כחלק בלתי נפרד מערכי הסולידריות והערבות ההדדית של מפעל הפיס.

יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל’) עוזי דיין: "הקדמת ההקצאות תאפשר לרשויות להוציא לפועל פרויקטים ומיזמים חשובים שהרשויות נאלצו לעצור בשל קשיים תזרימים. כך למשל רשויות רבות יוכלו בזכות הקדמה זו להאיץ את הקמתם של מועדוני נוער וקשישים, בריכות שחייה, אולמות תרבות וספורט ועוד".

דיין הוסיף ואמר כי "באמצעות כספים אלו אנו מעניקים לרשויות אופק ואפשרות לתכנן פרויקטים עתידיים חדשים שיטיבו עם האוכלוסייה ועם אורח החיים של התושבים. נעשה כל שביכולתנו על מנת לסייע לרשויות, באמצעות ההקצאות על פי אמות המידה ,להתמודד עם הצרכים בנושאי חינוך, רכישת ציוד לבתי ספר ובניית מיזמים לכל שכבות הגיל ברשות המקומית".

כתב: אסף בכור

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות