fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לי אגמי הושעה מהפועל חדרה

למרות ההפסד של הפועל חדרה ביום שישי האחרון לעירוני נשר בתוצאה 3:0, העונה של הפועל חדרה עד עתה היא הצלחה גדולה. למרות זאת דווקא בשבועיים האחרונות לא שקט במועדון בעיקר מבחינה משמעתית. בשבוע שעבר היה זה החלוץ אסי גומה שנקנס באלף שקלים וזאת לאחר שהתעמת עם אחד משחקני קבוצת הנוער במשחק אימון בין שתי הקבוצות.

בסוף השבוע האחרון הגיע עימות נוסף והפעם בין בלם הקבוצה לי אגמי לבין מאמן הקבוצה מומו ניסטל. העימות התקיים עוד במהלך המחצית כאשר החליט ניסטל להחליף את אגמי אבל אז פנה קשר הקבוצה אילון אלימלך למאמנו ואמר: "אני מרגיש מעט לא נוח עם הרגל, אולי תמתין עם החילוף כמה דקות".

ניסטל נענה לפנייה של הקשר וביקש מאגמי לחזור ולהתלבש לקראת המחצית השנייה וכאן הופתע המאמן מתשובה של הבלם: "פתאום אתה צריך אותי….אני כבר הורדתי את הנעליים". ניסטל לא אהב את הדברים של אגמי ומיד הורה לו להתחלף ומעבר לכך הודיע לו כי הוא מושעה מהקבוצה באופן מיידי. במהלך השבוע תתכנס הנהלת הקבוצה בכדי לקבוע את עונשו של השחקן.

ראוי לציין כי במהלך המחצית גם אביו של השחקן זעם על רצונו של ניסטל להחליף את בנו והגיב בחריפות כלפי השחקן. ביום שישי תצא חדרה למשחק החוץ מול עירוני טבריה. לאחר ההפסד מול נשר מקווים בחדרה לחזור למסלול הניצחונות למרות שטבריה נחשבת לאחת הקבוצות המושקעות בליגה וכבר חמש שנים שחדרה לא השיגה ניצחון במשחק החוץ מול טבריה.

השחקן הושעה מהקבוצה (צילום: שלומי גבאי)
השחקן הושעה מהקבוצה (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות