fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: מכבי מנשה/חדרה/עמק-חפר הפסידה 3:2 לק.ק. תל אביב

אולגה סבנצוק (צילום: גדעון רוזנשטיין)

במסגרת המחזור השני של הפליאוף העליון יצאה קבוצת הנשים של מכבי מנשה/חדרה/עמק-חפר למשחק חוץ בתל אביב. כל המשחקים בין שתי הקבוצות סיפקו בעבר מותחנים מרתקים וכך גם הפעם, אלא שבסיום המשחק אכזבה גדולה בצד החדרתי לאחר הפסד 3:2. בשתי המערכות בהן ניצחו החדרתיות לא היה לתל אביביות מענה אך נפילה בלתי מובנת של החדרתיות והתל אביביות הצליחו להשוות.

את המערכה החמישית פתחו בנות "מנשה/חדרה/עמק-חפר" בסערה וכשנדמה היה כי הניצחון מובטח התעוררו התל אביביות ובמהפך מדהים ניצחו 15:13 ובמשחק כולו.

עוזר המאמן הקבוצה המאוחדת עדי תדמור: "כמות הטעויות שעשינו במערכה החמישית מדהימה ולמעשה לא היינו כלל במשחק. השמטנו ניצחון ושתי נקודות חשובות וחבל".

יו"ר הקבוצה גדעון רוזנשטיין: "אכזבה ענקית במשחק בו היינו צריכים לזכות בכל הקופה. אין ספק כי נצטרך לעשות בדק בית מהיר על מנת לתקן ולחזק את נקודות התורפה בקבוצה".

אולגה סבנצוק (צילום: גדעון רוזנשטיין)
אולגה סבנצוק (צילום: גדעון רוזנשטיין)

ואכן הבדק בית נעשה מהר מהצפוי. מיד לאחר ההפסד הצורב בתל אביב התכנסה הנהלת הקבוצה לישיבת חרום עם הצוות המקצועי ובמהלכה התקבלה ההחלטה לבצע זעזוע ולחזק את הקבוצה בשחקנית זרה איכותית.

במבצע בזק הגיעה כבר במוצאי שבת השחקנית אולה סבנצ"וק, אוקראינית המשחקת בשנתיים האחרונות בקבוצת קאן הצרפתית  אשר תחליף את השחקנית הזרה אולגה אוגלנקו אשר שוחררה מהקבוצה לאחר המשחק בתל אביב.

יו"ר הקבוצה גדעון רוזנשטיין: "מדובר בשחקנית איכותית ואנו מקווים שהזעזוע יעשה את שלו ונשוב לראות את הקבוצה במסלול  בו היינו. אנו מחויבים לקהל ולקהילה והשינוי נדרש". למרות ההפסד פתחה הקבוצה הנמצאת במקום הרביעי פער של נקודה מהדולקת אחריה מכבי רעננה. שתי הקבוצות תיפגשנה ביום רביעי הבא באולם אשר בקיבוץ עין החורש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות