fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: חדרה/מנשה/עמק חפר סגרה את הסגל

אלנה יקימצוק, צילום: מועדון חדרה/מנשה/עמק חפר

קבוצת הנשים של חדרה/מנשה/עמק חפר בכדורעף, השלימה את בניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה ותחל את אימוניה ביום ראשון הקרוב. אימוני ומשחקי הקבוצה יתקיימו באולמה הביתי החדש אשר בביה"ס למדעים בחדרה. את הקבוצה יאמן השנה יניב בר נצר כשלצידו ימשיך עוזר המאמן עדי תדמור.

השחקניות המרכזיות אשר הובילו את הקבוצה בעונה הקודמת לפליאוף העליון ולמקום השלישי תמשכנה גם השנה: זהר שושן, קשת בסון, טל רוזנשטיין, ספיר שהם, טל גרוסמן וספיר חודורוב. הקבוצה חיזקה עצמה בגיזלה רודריגז השבה לקבוצה לאחר עונה אחת בקרית אתא וליר גופר שחקנית נבחרת  ישראל אשר תתפוס את עמדת המוסרת.

אלנה יקימצוק, צילום: מועדון חדרה/מנשה/עמק חפר
אלנה יקימצוק, צילום: מועדון חדרה/מנשה/עמק חפר

בחזית השחקניות הצעירות נזכה לראות לא מעט "פנים" מקומיים: שחר נלקן, חן שמעוני, דקל צור שדי וניקה ליפשין. בקרב השחקניות הזרות נראה עונה שלישית ברציפות את רגינה זווזדינה המגיעה מרוסיה ואת שחקנית נבחרת אזרביג"אן המתנשאת לגובה של 192 ס"מ אלנה יקימצ"וק.

השחקנית הזרה השלישית אשר תצטרף לקבוצה רק בתחילת חודש אוקטובר היא טאטיאנה סריק המשתתפת במדי נבחרת בלרוס במשחקי אליפות אירופה. בהנהלת הקבוצה מסכמים בסיפוק את סגל הקבוצה שנבנה לקראת העונה הקרובה. יו"ר המועדון גדעון רוזנשטיין: "הרחבנו את הסגל ושילבנו בו מספר גדול של צעירות מקומיות ומוכשרות.
הצלחנו להשאיר את 'הגרעין' של הקבוצה מהעונה הקודמת , צרפנו מוסרת צעירה ומוכשרת (ליר גופר) מה שמאפשר לנו לצרף שלוש שחקניות זרות איכותיות. אין ספק כי נראה העונה קבוצה ברמה גבוהה ופנינו אל מעלה הטבלה".
מאמן הקבוצה יניב בר נצר: "כולנו דרוכים לקראת פתיחת העונה. כחלק משדרוג ההישגיות והמצוינות העלנו את כמות האימונים השבועית לשבעה אימונים באולם ושלושה אימונים שבועיים קבוצתיים בחדר כושר. אני מאמין כי הקבוצה תעמוד בציפיות ותביא כבוד לחדרה, מנשה ועמק חפר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות