fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר ועד ההורים העירוני: לא אתמודד בבחירות

אלי לוינגר הודיע על פרישתו מהתפקיד בעוד כחודשיים. "השמועות על התמודדות בבחירות אינן נכונות, נציג ועד ההורים אינו יכול להמשיך בתפקידו מעבר לשלוש קדנציות", הוא אומר
אלי לווינגר
"ביקורת בארבע עיניים". אלי לווינגר (צילום: איילת קדם)
אלי לווינגר
"ביקורת בארבע עיניים". אלי לווינגר (צילום: איילת קדם)

בעוד חודשיים יפרוש יושב ראש ועד ההורים העירוני אלי לוינגר מתפקידו. זאת  לאחר שמונה שנים בוועד ההורים העירוני, מהן חמש בראשות הוועד. באחרונה נפוצו בחדרה שמועות לפיהן הסיבה לפרישה היא החלטתו של לוינגר להתמודד למועצת העיר בבחירות שיתקיימו ב-22 באוקטובר.

בשיחה עם "חדשות חדרה" הכחיש לוינגר בתוקף את הדברים. לוינגר: "השמועות הללו אינן נכונות. לפי תקנון ועד ההורים העירוני, אף נציג של ועד ההורים אינו יכול להמשיך בתפקידו מעבר לשלוש קדנציות. איני מתכוון לרוץ למועצת העיר. בעתיד הכל פתוח, אבל עכשיו לא".

לוינגר מוסיף כי לפני שהחל לכהן כיו"ר ועד ההורים לא עבד ועד ההורים העירוני תוך שיתוף פעולה עם מערכת החינוך ועם ראש העירייה. כיום מתקיימת פגישה חודשית בין חברי "המטבחון" של הוועד המונה את לוינגר ושלושת סגניו: אהרון קרליקר, ליאור גולדין וצפריר בורנשטיין, לבין מנהלת אגף החינוך.

מדי חצי שנה נערכת פגישה בין חברי הוועד לבין ראש עיריית חדרה. הוא עצמו מקיים שיחות שוטפות עם ראש עיריית חדרה חיים אביטן ועם מנהלת אגף החינוך חני וייצמן, לפחות פעמיים בשבוע.

כמו כן, לדבריו, חברי ועד ההורים, 25 במספר, שותפים ללא מעט החלטות עירוניות בהן ההיערכות לשיפוצים הנערכים בימי החופש הגדול במוסדות החינוך השונים בעיר. נציגי ועד ההורים אף שותפים בוועדות שונות המתקיימות בעירייה, כמו ועדת החינוך והוועדה למעמד הילד. "בשנה החולפת שודרגו ביוזמת ועד ההורים מערכות החשמל בשבעה בתי ספר", מציין לוינגר, "ובימים אלה שלפני הפרישה אני מריץ את פרויקט חלוקת המזון לנזקקים של ועד ההורים העירוני וגם נפגש עם חברי מועצת הנוער החדשה ומכין ביחד איתם את תוכנית העבודה השנתית לשנה הקרובה. מטרתי היא להעביר את השרביט לזה או לזו שאחרי באופן הטוב ביותר. גם אם הייתה לי במהלך השנים ביקורת על מערכת החינוך, הרי שתמיד ידעתי להעביר אותה בארבע עיניים ותוך שמירה על כבוד הדדי".

מנהלת אגף החינוך חני ויצמן, אמרה בתגובה לפרישה: "זו היתה עבורי זכות גדולה להכיר את אלי אחרי שהגעתי לעבוד בעיר, לפני חמש שנים. לא תמיד הסכמנו בינינו על דברים, הוא רצה הקצאה של משאבים רבים יותר לטובת הבטיחות, אבל היה אמון הדדי. עבדנו תוך שיתוף פעולה ומבלי להתעמת, תוך שקיפות מלאה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות