fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"חצי מיליון שקלים לספורט"

המועמדת לראשות העירייה, חדוה יחזקאלי, מבטיחה לכלול את הספורט בתקציב העירוני, לטפח את הספורטאים הצעירים ולהקים קרית ספורט
חדוה יחזקאלי
חדוה יחזקאלי (צילום: עצמי)

המועמדת לראשות עיריית חדרה חדוה יחזקאלי אומרת כי היא מתכוונת לקחת את הספורט החדרתי צעד אחד קדימה. יחזקאלי הכינה תוכנית פעולה ביחד עם שחקן ומאמן הפועל חדרה בעבר זיו שפירא וחבר הנהלת הפועל חדרה אופיר אוחנה.

חדווה יחזקאלי
קמפיין נולד בשטח. חדווה יחזקאלי (צילום: עצמי)

"כולם מצהירים בעל פה על תוכניותיהם. אני מתחייבת בכתב בפני תושבי חדרה שהספורט והחינוך יהפכו בהנהגתי לנושא מוביל ועיקרי בעיר חדרה", אמרה יחזקאלי, "הפתרון הבלעדי להפסקת הוויכוחים והמריבות על הכספים שאגודות הספורט מקבלות מהעירייה הוא הכנסת תקציב הספורט לתקציב העירייה ואישורו במועצת העיר כחלק בלתי נפרד מהתקציב הכללי. תקציב הספורט יעמוד על כאחוז אחד מכלל התקציב, כחצי מיליון שקלים מדי שנה. כמו כן, תוקם עמותת ספורט עצמאית עם שבעה חברים, שתטפל בספורט העממי ובספורט השכונות ויקבעו קריטריונים לניהול אגודות הספורט".

יחזקאלי מבטיחה גם לטפח ספורטאים ברמה אישית מגיל צעיר. "בסיום יום הלימודים הילדים יתאמנו אצל מאמן כדורגל ו/או כדורסל ליד מגרשי מיני פיץ שייבנו בבתי ספר. במקביל המורה התורנית תבדוק את שיעוריו ותעזור לילד שמתקשה בלימודיו. זוהי מסגרת אפורה שאיננה ממומנת על ידי משרד החינוך. בהנהגתי עיריית חדרה תמצא תקציבים לממנה למען ההורים ובמיוחד למען הילדים. בחדרה קיימות אוכלוסיות חלשות ומגוונות. רבים מהילדים הללו אינם מגיעים כלל וכלל לאגודות הספורט עקב בעיות מרחק ובעיות כספיות. חובה עלינו להביא את הספורט אליהם לבית הספר ולשכונה ולגבש זהות וגאווה מקומית לכל ילד במקום מגוריו".

גם הספורט המקצועי נכלל בתוכנית העבודה של יחזקאלי. "אשקיע בקבוצת הכדורעף נשים שזוכה מדי שנה באליפות המדינה ונביא אותה לאליפות ומשם לגביע אירופה. כמו כן יועברו תקציבים לענפי הכדורגל והכדורסל, כדאי שיעלו לליגה לאומית. אזמן אלי את נציגי ההסתדרות ומייסדי חדרה ובתמורה לשני מגרשי הספורט ובעזרת תקציב הטוטו אקים קרית ספורט שתכלול בית לכדורסל, מגרש כדורגל של 4000 מקומות ומספר מגרשי טניס – כולם על שם מייסדי חדרה.

"אני מתחייבת לתת לילדי העיר תנאים משופרים ובכך לעצור את נדידת הילדים המקומיים לנתניה, לחיפה ולערים אחרות. אני מתחייבת שעם טיפול מסור והשקעה בחינוך ובספורט על כל תחומיו, העיר חדרה תהפוך לעיר לעיר תוססת, בריאה ואלופה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות