fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: תווי חניה לזכאים יחודשו לשנתיים

בסוף דצמבר עומד לפוג תוקף היתרי החנייה בעיר. נהגים הזכאים להיתר מוזמנים למשרדי מדור החניה ולחדש את התווים לשנתיים הבאות
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אגף שיטור וביטחון בעיריית חדרה נערך לחידוש תווי חניה לנהגים זכאים, מאחר שתוקף תווי החניה בעיר עומד לפוג בסוף חודש דצמבר. באזורים שבהם מתבצעת אכיפת חניה, זכאים התושבים לתו חניה בקטע הרחוב הסמוך לביתם. תווי החניה בחדרה נושאי תוקף דו-שנתי, וגם התווים שיסופקו כעת יהיו בעלי תוקף לשנים 2014 ו-2015.

במדור החניה מזמינים את הזכאים להגיע למשרדי המדור (רחוב תרנ"א 45) לחידוש ההיתר. לצורך כך, יש להציג צילום תעודת זהות עם כתובת מעודכנת או חוזה שכירות מקורי בתוקף על שם מבקש התו, וכן צילום אישור על תשלום ארנונה. בנוסף יש להציג צילום של רישיון רכב בתוקף על שם מבקש התו.

הוצאת היתר חניה לשנתיים כרוך בתשלום בסך 50 שקל בכרטיס אשראי במשרדי מדור חניה או באמצעות שובר בבנק הדואר (את שובר התשלום לבנק הדואר ניתן לקבל במשרדי החניה בלבד). ללא המסמכים וביצוע התשלום לא יהיה ניתן לקבל את ההיתר.

בנוסף זכאים לקבל תו חניה גם בני גיל הזהב, יקירי העיר וחברי מועצת העיר לדורותיהם. אלה מוזמנים לסור למשרדי מדור החניה עם רישיון נהיגה בתוקף ורישיון רכב בתוקף על שמם. בעירייה מבהירים כי אי חידוש במועד של היתרי החייה עשוי לגרור דוחות, ולכן מומלץ להסדיר את התו לא יאוחר מסוף דצמבר.

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות