fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נפתח מרכז סלקום ווליום

בני הנוער שבגבעת אולגה יוכלו להשתתף בפעילויות מגוונות שמציע המרכז, כולל סדנאות אומן, ערבי נגינה, קורסים ופיתוח המוזיקה האתיופית. "נפתח בית חם עבור הצעירים" אמר ראש העיר צביקה גנדלמן
חונכים את המרכז.סיגל סימיניאן, קרן שתוי, צביקה גנדלמן, אילנה מסיקה ואליהו בוסקילה צילום: סיוון פרג'

ביום שני נחנך באופן רשמי מרכז סלקום ווליום בגבעת אולגה, במעמד ראש עיריית חדרה  צביקה גנדלמן.

המרכז יהווה כר פעילות לכ-1200 בני הנוער בגילאי 13-18 המתגוררים  בשכונה. הם יוכלו להתחבר להרכבי מוזיקה, להתנסות בסדנאות אומן והעשרה אישית, ערבי נגינה, פעילויות חברתיות שונות, פעילות קהילתית והתנדבותית, קורסים מגוונים ועוד.

המרכז יעשיר ויפתח גם את התרבות והמוזיקה האתיופית, לצד הכרות, חקירה ושילוב תרבויות וסגנונות שונים ומגוונים. יצויין כי המרכז עובד בשיתוף פעולה עם "עמותת צימאון" שהוקמה על ידי שלמה ארצי, בליווי , הדרכה והכוונה.

בטקס הפתיחה החגיגי השתתפו גם סמנכ"ל לקוחות עסקיים בסלקום  קרן שתוי, סגנית ראש העיר חדרה חדווה יחזקאלי, חבר מועצת העיר חדרה ויו"ר הנהלת המתנ"ס אליהו בוסקילה, מנהל מחלקת ילדים ונוער בחברה למתנ"סים מישל בן שטרית, רכז פרויקטים מחלקת הנוער של החברה למתנ"סים אהוד לוין, מנהלת המתנ"ס סיגל סימיניאן ויו"ר וועד שכונת גבעת אולגה אילנה מסיקה.

חונכים את המרכז.סיגל סימיניאן, קרן שתוי, צביקה גנדלמן, אילנה מסיקה ואליהו בוסקילה צילום: סיוון פרג'

"אני נרגש לראות את צעירי גבעת אולגה באירוע זה, בו פותחים עבורם בית חם". אמר גנדלמן " תודה לכל מי שעזר ותמך בפתיחת המרכז ובמיוחד לחברת סלקום. בפרק הזמן של כהונתי, פתחנו בגבעת אולגה מועדון אזורי, תיפתח בקרוב ספרייה ציבורית, מתבצעים שדרוגים כדוגמת שידרוג מגרשים ויש גם תכניות לעתיד".

שיפוץ מרכז ווליום גבעת אולגה. צילום אפרת אליהו

קרן שתוי, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בחברת סלקום ציינה כי "סלקום מעורבת בפרויקטים קהילתיים הקרובים לתחומה, ואשר דרכם היא תורמת ממשאביה לקהילה. התרגשתי לראות את העיניים הבוהקות של הצעירים למראה המרכז החדש, ואת ההתרגשות הגדולה של סיגל, מנהלת המתנ"ס.  אנו מאמינים כי מוסיקה היא שפה המחברת בין כל שכבות האוכלוסיה ומאפשרת קשר בין אנשים".

לדברי שתוי, בנוסף למרכז בגבעת אולגה, בשבועות הקרובים יפתחו עוד 5 מרכזים נוספים בטירת הכרמל, נתניה, קרני שומרון, ירושלים וגוש עציון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות