fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נפתחה יחידת MRI במרכז הרפואי הלל יפה

עלות הקמת היחידה הסתכמה ב-14 מיליון שקלים והיא התאפשרה לאחר המתנה של שנים, רכישת ציוד מתאים, עבודת בינוי והכשרת צוות רופאים וטכנאים
צוות מכון ה-MRI בפעולה. צילום: דוברות המרכז הרפואי הלל יפה

לאחר שנים רבות של המתנה לקבלת אישור משרד הבריאות להקמת מכון MRI ורכישת מכשיר ייעודי, נפתחה במרכז הרפואי הלל יפה יחידת MRI ובה מכשיר MRI מתקדם, זאת במסגרת מכון הדימות הוותיק והמוערך של בית החולים, ולאחר קבלת האישור להפעלתו ממשרד הבריאות.

צוות מכון ה-MRI בפעולה. צילום: דוברות המרכז הרפואי הלל יפה

עלות הפרויקט הסתכמה בכ- 14 מיליון שקלים וכללה גיוס והכשרה של צוות רופאים וטכנאים, רכישת ציוד ייעודי ועבודת בינוי רחבת היקף. את היחידה מנהל ד"ר רוני שרטר, מומחה לנוירו-רדיולוגיה שהצטרף לסגל הבכיר של מכון הדימות. מיתרונותיו הבולטים של המכשיר: מפתח רחב (70 ס"מ) המסייע בהכלת הנבדקים ובהפחתת החרדה, שכיבה נוחה יותר ויתרון טכנולוגי המאפשר ביצוע בדיקות במינימום ניוד של הנבדק.

רכישת המכשיר התאפשרה הודות לסיוע נדיב של הקרן לידידות, שתרמה 1.6 מיליון שקלים. מימון נוסף הגיע ממשרד הבריאות עצמו וכן מימון עצמי של קרן המחקרים של המרכז הרפואי. בנוסף, אנשי עסקים, חברות וראשי רשויות הדרים בסמיכות למרכז הרפואי, נרתמו אף הם לסייע מתוך הבנת הצורך המהותי בקיומו של מכון MRI קבוע באזור. במפגש שנערך בנושא תרמו סך כולל של   כ-800,000 שקלים.

חדר המכשיר. צילום: דוברות המרכז הרפואי הלל יפה

פרופ' מאיר אורן, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה: "חיכינו זמן רב הן לקבלת הרישיון  למכשיר ולהפעלתה של היחידה המקצועית ל- MRI. אין לי ספק שטכנולוגית ה- MRI הינה חיונית ביותר במכלול האמצעים האבחוניים ובעיקר במצבי חולי מרכבים, ואני שמח שאנו יכולים כעת לספק שירות חשוב זה, שיאפשר קיצור תורים לתושבי האזור, כמו גם קבלת שירות חשוב זה קרוב לבית".

כתב: אסף בכור

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות