fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: מתקני ספורט תקניים בבתי הספר

לקראת שנת הלימודים תשע"ה הושם דגש רב על בטיחות התלמידים בבתי הספר, והושקעו יותר מ-350 אלף שקלים בבדיקת מתקני הספורט, תיקונם ובמידת הצורך החלפתם
מתקן ספורט חדש בחצר בית ספר בחדרה ( צילום: עיריית חדרה)
מתקן ספורט חדש בחצר בית ספר בחדרה ( צילום: עיריית חדרה)
מתקן ספורט חדש בחצר בית ספר בחדרה ( צילום: עיריית חדרה)
מתקן ספורט חדש בחצר בית ספר בחדרה ( צילום: עיריית חדרה)

לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ה הושם דגש רב על בטיחות התלמידים בבתי הספר ובמגרשי הספורט הבית-ספריים. בין היתר הושקעו יותר מ-350 אלף שקלים בבדיקת כל מתקני הספורט בבתי הספר (שערים וסלים), תיקונם ובמידת הצורך החלפתם של המתקנים. בעבר אירעו בישראל מקרים שבני נוער נפגעו מקריסת שערים או עמודי כדורסל במגרשי ספורט, מה שהעלה את המודעות לחשיבות תקינותם של מתקנים אלה.

בעקבות הנחיה של ראש העיר צביקה גנדלמן, הממונה גם על תיק החינוך, וסגנו עו"ד צפריר ביטון, המשנה לתיק החינוך, ערך אגף החינוך בעירייה סקר בטיחות של מתקני הספורט בבתי הספר. במסגרת הסקר התבצעה בדיקה מקיפה בכל מוסדות החינוך בעיר כדי לעמוד על תקינותם של עמודי סל ושערי כדורגל.

מנהל המחלקה הבינתחומית באגף החינוך, נדב ליפשין, סייר עם צוות מקצועי ובדק את מתקני הספורט, הן באולמות הספורט והן במגרשים הפתוחים, בכ-40 בתי הספר בכל רחבי העיר. לאחר שהביא את ממצאיו בפני ראש העירייה הורה גנדלמן לתקן מיידית את כל הליקויים, וכן לדאוג להחלפתם של מתקנים שאינם עומדים בתקן ולכן כלל לא ניתן לתקנם.

באגף החינוך ביצעו את הוראת העיר, ולדברי ליפשין אכן שודרגו מתקני הספורט במוסדות החינוך שבהם התגלו ליקויים. כמו כן, ב-12 בתי ספר הוסרו המתקנים לחלוטין ובמקומם הותקנו מתקנים, שערי כדורגל וכדורסל, העומדים בכל דרישות התקן והבטיחות.

ראש העיר צביקה גנדלמן: "הצבתי את החינוך בראש סדר העדיפויות של העירייה, ומבחינתי הנושא של בטיחות התלמידים בבתי הספר עומד בשורה אחת עם הנושאים הפדגוגיים. הודעתי לאגף החינוך שאינני מוכן להתפשר על בטיחותם של ילדי העיר, והוריתי לדאוג לתקינותם של מתקני הספורט. כל זאת במסגרת ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך בעיר וקליטתם של אלפי תלמידים, אשר אני מאחל להם שנת לימודים פורייה, מוצלחת וכמובן בטיחותית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות