fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: מתנהל משא ומתן בין העירייה לועד העובדים

נדחו השימועים ל- 13 מעובדי העירייה. הסכסוך בין ועד עובדי עיריית חדרה לבין הנהלת העירייה, על רקע דרישת העירייה לקצץ בעלויות שכר העובדים בשישה מליון שקלים
עובדי עיריית חדרה (צילום: איילת קדם)
אספת עובדים בשבוע שעבר. עובדי עיריית חדרה (צילום: איילת קדם)
עובדי עיריית חדרה (צילום: איילת קדם)
אספת עובדים בשבוע שעבר. עובדי עיריית חדרה (צילום: איילת קדם)

ועד עובדי עיריית חדרה החליט ביום ראשון  שלא לנקוט בעיצומים, כפי שתוכנן באספת עובדי עיריית חדרה.  ראשי וועד העובדים  נמצאים כעת (שלישי) בעיצומו של מו"מ מול הנהלת עיריית חדרה, זאת על מנת לנסות ולמנוע את פיטורי 13 העובדים הזמניים שעיריית חדרה זימנה לשימוע ביום חמישי. בינתיים  נדחו השימועים  על ידי העירייה למועד לא ידוע. יו"ר ועד העובדים, אהוד ואנה: "הוחלט לדחות את השימועים עד תאריך לא ידוע, כדי שנוכל להתדיין. יכול להיות שהטיעונים שלנו יהיו מספיק חזקים בזמן ניהולו של המו"מ ובכך נצליח למנוע חלק מהפיטורים".

הסכסוך בין ועד עובדי עיריית חדרה לבין הנהלת העירייה, על רקע דרישת העירייה לקצץ בעלויות שכר העובדים בשישה מליון שקלים. בנוסף, פיטורי 13 עובדים זמניים, קיצוץ בשעות נוספות, שימוש והחזקת רכב וכן קיצוץ באחוזי השכר של עובדים המשתכרים 10,000 שקלים בחודש ומעלה.

צביקה גנדלמן (צילום: שלומי גבאי)
קיצוצים. גנדלמן (צילום: שלומי גבאי)

ואנה: "יש לנו כבר כמה הישגים, אך אני מעדיף להמתין עד לסיומו של המו"מ. בעירייה עדיין חושבים על קיצוצים ולא יורדים מזה, אני מקווה שנצליח למזער נזקים עד לרמת המינימום. זאת אני אומר, לאור ההסכמים הראשוניים שנערכו בין הנהלת העירייה לבין ראשי הוועד".

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן מסיבת עיתונאים לרגל 100 ימים לכהונת מועצת העיר. במהלך מסיבת העיתונאים התייחס גנדלמן לסוגיית המחלוקת עם וועד העובדים וציין: "היה ברור שאחד הרכיבים שנצטרך לטפל בו הוא עניין השכר. הייתה אפשרות של פיטורים המוניים והוצאת עובדים לפנסיה מוקדמת. לא עשינו זאת, אבל אין מנוס מעניין השכר. הוצאת העובדים הזמניים החוצה היא על פי חוק בסמכות שלי ולא בסמכות הוועד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות