fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: כתב אישום נגד משליכי בקבוקי התבערה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום עדן טולדנו בן 18 ואלי ארביב בן 21 תושבי חדרה בגין ביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, ייצור, החזקה, נשיאה והובלת נשק וניסיון הצתה
בקבוק תבערה (צילום: יגאל בן אבו)
בקבוק תבערה (צילום: יגאל בן אבו)

על פי עובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד רמי סלאמה ועו"ד שלומית בשבקין, עולה כי בחודש שעבר קשר הנאשמים יחד עם אחרים קשר, להשליך בקבוק תבערה על ביתו של תושב העיר. ולצורך כך התאמנו הנאשמים בהכנת בקבוקי תבערה ובהשלכתם, באזורים נטושים בעיר חדרה.

ביום 4.8.15 בשעות הלילה, ייצרו הנאשמים, בקבוק תבערה ,בכך שמילאו בקבוק זכוכית בדלק והכניסו לתוכו נייר טואלט ,במטרה להשליכו לעבר הבית.

בסמוך לשעה 04:40 בהגיעם לביתו של המתלונן , ניסו הנאשמים, להדליק את בקבוק התבערה והשליכו אותו לעבר הבית. הבקבוק לא התלקח, אך פגע בקיר הבית, התנפץ ונפל בחצר הבית. כתוצאה מהתנפצות הבקבוק, נפגע השומר, פגיעות קלות מרסיסי הזכוכית.

בקבוק תבערה (צילום: יגאל בן אבו)
בקבוק תבערה (צילום: יגאל בן אבו)

בעקבות האירוע, נעצר אלי ארביב ביום 6.8.15. על מנת להסיר את החשדות בנוגע למעורבותו של אלי ארביב במעשים, ולהביא לשחרורו ממעצר, קשר טולדנו יחד עם אחרים קשר להשליך בקבוק תבערה נוסף, לביתו של המתלונן.

במסגרת הקשר נסעו טולדנו ואחרים לתחנת דלק בחדרה, שם מילאו דלק בבקבוק זכוכית, אליו הכניסו נייר, ונסעו אל הבית, כשברשותם בקבוק התבערה. טולדנו עצר את הרכב ברחוב סמוך לבית והשליכו את הבקבוק לכיוון הבית. ונמלטו מהמקום . הבקבוק התבערה פגע בשלט שהיה מוצב ברחוב, נפל על הכביש התלקח ונכבה.

הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות