fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: העירייה נגד המנכ"ל לשעבר

עיריית חדרה צירפה את איקי צור כנתבע צד ג' לתביעה שהגישה נגדה חברת גינון, בטענה כי ביצעה עבודות בשנת 2013 במחיר מופחת והובטח לה כי את ההפרשים תקבל בשנת 2014

עיריית חדרה צירפה את המנכ"ל לשעבר, איקי צור, כצד ג' לתביעה שהגישה נגדה חברת חסון אלי עבודות גינון בע"מ. בתביעה, שהוגשה לפני מספר חודשים על סך של 1,049,813 שקלים, טוענת החברה כי בשנת 2013 ביצעה עבודות תחזוקת גנים והקמת גנים עבור עיריית חדרה בין השנים 2009 ל-2014.

מכתב התביעה עולה כי החל מיוני 2013 ועד לדצמבר 2013 העניקה החברה לעירייה שירות מלא, אבל בהנחה של, 100 אלף שקלים לחודש, וזאת לאחר שצור, שכיהן באותה תקופה כמנכ"ל, התחייב בפניה כי ההפרשים ישולמו לה במהלך שנת 2014.

החברה אף צירפה לכתב התביעה תצהיר שהעניק לה צור, חתום על ידו, ובו הוא כותב חד משמעית כי בשל מחסור תקציבי לתחזוקת הגינון השוטף ביקש מהחברה להמשיך לבצע את עבודתה תמורת תשלום מופחת, וכי ההפרשים ישולמו לה במהלך חודש ינואר 2014, מתוך תקציב 2014. בתצהיר מציין צור גם כי החברה ביצעה את כל היקף עבודות תחזוקת הגנים על הצד הטוב ביותר.

יש לזכור כי בחודש אוקטובר 2013 נערכו הבחירות לרשויות המקומיות, וכי במהלכן השלטון בעיר התחלף.

איקי צור (צילום: שלומי גבאי)
איקי צור (צילום: שלומי גבאי)

איקי צור עצמו הופתע מפניית "חדשות חדרה" השבוע:, ולא התרגש: "זה מאוד אופייני לשלטון הנוכחי בעירייה שהתקשורת תשמע לפניי שאני מצורף לתביעה כלשהי. לעצם העניין, אני לא ממש זוכר במה מדובר, אבל כל דבר שאישרתי היה על דעתם של הגזבר ושל המחלקה המשפטית. ואם מישהו תבע את העירייה, זה מצוין. מגיע להם. הם רוצים לצרף אותי לתביעה? אני רק מחכה לדברים האלה".

בעיריית חדרה מסרו: "עיריית חדרה מתמודדת מזה כשנתיים עם תביעות משפטיות שמוגשות נגדה בגין התחייבויות כספיות לכאורה, מהקדנציה הקודמת. התביעות נבדקות אחת אחת ובחלקן עלה החשד לאי סדרים חמורים הגובלים במעשים פליליים. באשר לתביעה המדוברת, לאחר בחינת ובדיקת כל המסמכים הוחלט בעירייה לצרף את מנכ"ל העירייה לשעבר כנתבע בהודעת צד ג', זאת לאחר שהתגלו לכאורה ליקויים חמורים בהתנהלות הכספית כפי שבאו לידי ביטוי בתצהיר שחתם עבור התובעים.

"באשר לשאלה האם נכונים הפרטים בתצהיר עליו חתם מר צור לטובת התובעים, הטוענים כי הדברים נעשו בידיעת והסכמת גזבר העירייה, מר בועז חריף, נציין כי צר לנו שמר צור מנסה לברוח מאחריות ולפגוע בעובד מסור שלדבריו נודע לו על כל הפרשה רק בעקבות הגשת התביעה כנגד העירייה, ומעולם לא אישר את ההתחייבויות הכספיות של צור לחברת הגינון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות