fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: הוארך בשנית מעצרו של הנהג הפראי שפגע במבלה בים

10 ימים לאחר שרשיונו נפסל בגין נהיגה בפראות, פגע חן יצחקיאן בתושבת חדרה שבסך הכל הגיעה לבלות בים. הדיון הבא בבקשת מעצר עד תום ההליכים נקבע ליום ה-24 באוגוסט, הנאשם הגיש ערעור על מעצרו
צנהיגה בזן פסילה. ילום אילוסטרציה
נהיגה בזמן פסילה. צילום אילוסטרציה

תושבת חדרה, בת 38, נפצעה באורח בינוני בשבת האחרונה בחוף חדרה, קצת דרומית לארובות הכוח, לאחר שנפגעה מג'יפ שנסע במקום בפראות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הלל יפה עם פגיעות ראש, בטן וחזה. הנהג הזעיק את המשטרה וכוחות ההצלה ועוכב לחקירה במקום.

המשטרה, רשות הטבע והגנים והרשויות המקומיות מנסות כבר שנים, ללא הצלחה, להילחם בתופעת נהיגת כלי הרכב בחופי הרחצה. לאחרונה חסמה עיריית חדרה באמצעות בטונדות את שבילי הירידה לרכבי שטח לחופי הים, מה שהוביל לכעס ולמחאה מצד התושבים. עם זאת, לא ברור מהיכן הגיע בדיוק הרכב שפגע באישה.

צנהיגה בזן פסילה. ילום אילוסטרציה
נהיגה בזמן פסילה. צילום אילוסטרציה

הנהג, חן יצחקיאן, בן 30 מפרדסיה, נעצר בחמישי האחרון היה אמור להיות מוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. בהארכת במעצר הראשונה  אמר שופט בית משפט השלום בחיפה, עמית רוזינס: "מי שמעז לנהוג בג’יפ על שפת הים בניגוד לאיסור מפורש, בין אנשים השוכבים על חול, מגלה לכל הפחות אדישות ובוז כלפי האפשרות לפגוע באנשים". השופט קבע גם כי "בנס לא נגרמה פגיעה במוות".

בבית המשפט התברר כי עשרה ימים לפני התאונה בחוף, נשפט יצחקיאן בחומרה בבית משפט השלום לתעבורה בפ"ת, לאחר שנהג בטרקטורון בפראות, לא ציית להוראות שוטרים שדלקו אחריו ברכב משטרתי וכרזו לו לעצור, ונמלט מהם תוך שהוא נוסע על מדרכה ועל כביש 4 נגד כיוון התנועה ומסכן את ציבור המשתמשים בדרך, סוטה בין נתיבים, עוקף כלי רכב מימין ומשמאל ולבסוף פוגע עם הטרקטורון בגדר, ומתהפך.

השופטת רות רז פסלה את רשיונו לחצי שנה והטילה עליו עונש מאסר על תנאי של שלושה חדשים, אבל היא עיכבה את תחילת הפסילה עד תחילת חודש אוגוסט. עו"ד דור לוי, סניגורו של חן יצחקיאן, אמר כי הוא מביע חרטה גדולה ועמוקה על המעשה.

בעיריית חדרה התייחסו לתאונה ומסרו: "אגף ביטחון ואכיפה של עיריית חדרה מבצע פעילות שוטפת לאכיפת חוק איסור נהיגה ברכב בחוף הים, בשיתוף משטרת ישראל ורשות הטבע והגנים, וכן יחידת איכות הסביבה העירונית שקיבלה סמכות אכיפה ומתן דוחות, וביחד נוקטים ביד קשה ובלתי מתפשרת נגד העוברים על החוק.

"ראש העיר צביקה גנדלמן היה הראשון שהנחה לקיים את החוק כלשונו, ואף הורה לסגור את חופי חדרה בפני כלי רכב, למרות ההפגנות והמתקפות התקשורתיות שהיו בנושא. בהתאם למדיניותו של ראש העיר להגן על ביטחון המתרחצים, מתקיימים סיורים שוטפים ופעולות יזומות להקפדה על סגירת החוף".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות