fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התקיים הטורניר המסורתי לזכרו של צביקה גלברד

כמדי שנה, הטורניר המסורתי לזכרו של צביקה גלברד נערך במגרש הכדורגל של בית אליעזר, ובו השתתפו נבחרת איגוד השופטים, קבוצת החברים של צביקה וקבוצת וולטוך, במעמד בני המשפחה ומוקירי זכרו.

האירוע התקיים בשיתוף פעולה בין המחלקה לספורט של עמותת "פנאי העיר" בניהולו של אילת בן משה לבין איגוד השופטים עם השופט אורן סימיאן ומשפחת גלברד.

תמונה 2

צביקה ז"ל, בנם של תמר ויהודה, נהרג בפיגוע באוטובוס בצומת מגידו בשנת 2002 כשהיה בדרכו אל הבסיס. בפיגוע נהרגו 17 אנשים, 9 מהם מחדרה. בן 20 היה במותו.

צביקה למד בבית ספר "אחד העם" ובתיכון במדעים ואמנויות, היה בחור חייכן וטוב לב שאהב לבלות ולשפוט כדורגל, והיה שופט מורשה שבאיגוד השופטים ניבאו לו עתיד מזהיר.

תמונה 1

המשחקים נערכו באווירה נהדרת ובמזג אוויר מצוין תחת שיפוטו של אלכס אוסון, כשהקבוצות כוללות שחקני עבר כמו זיו שפירא, רונן שפירא, טוני מרדכי ואחרים.

במקום הראשון זכתה נבחרת איגוד השופטים.

תמונה 3

בתום המשחקים התקיים טקס מכובד בהנחיית יגאל רובין ובנוכחות מ"מ ראש העיר עו"ד טל אליהו אשר בירך את הנוכחים ושיבח את שיתוף הפעולה המצוין בין הגופים המארגנים ,חבר המועצה עו"ד יניב דרי, מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר שבירך בשם האיגוד, מנהל המחלקה לספורט אילת בן משה, השופטים אוראל גרינפלד, אסף קינן, אורן סימיאן, חיים ליפקוביץ ואחרים.

בשם המשפחה בירכה תמר גלברד אשר הודתה במילים נרגשות לעושים במלאכה, הכינה מטעמים מעשה ידיה ואף חילקה כובעים עם תמונתו של צביקה.

טקס הענקת הגביעים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות