fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הרגשתי כמו העבריין מספר אחד"

משה ולדמן ובנו רותם, תושבי חדרה, טוענים כי הותקפו על ידי קצין משטרה מתחנת חדרה. ולדמן, חולה לב, טוען כי קיבל מהקצין מכת אגרוף בחזה. תחנת חדרה: "הטענות שהועלו, אינן משקפות את מה שהתרחש בשטח. העדויות שנגבו, מחזקות את עמדת המשטרה "
משה ולדמן
לא אעבור על לסדר היום. משה ולדמן (צילום: איילת קדם)

משה לדמן, 62, סא"ל במילואים ובנו רותם, בן 24 תושבי חדרה טוענים כי הותקפו ביום שישי האחרון על ידי קצין מתחנת חדרה. ולדמן ובנו טוענים כי החנו את רכבם בשעה אחת בצהריים ברחוב  הרברט סמואל, סמוך לבנק דיסקונט בעיר לאחר שחיפשו מקום חנייה ברחוב שהיה עמוס בתנועה וביקשו מניידת משטרה שעמדה מאחוריהם לנסוע מעט אחורה.

משה: "רותם נסע קצת אחורה ובדיוק מאחורינו נסעה ניידת משטרה. הסתובבתי, הסתכלתי על הקצין ובקשתי ממנו שייסע מעט אחורנית. אבל הוא נסע קדימה ועצר. רותם הצליח בסופו של דבר להיכנס לחנייה, אבל הוא החליט לצאת מהרכב ולדבר עם קצין הסיור. ניסיתי לעצור אותו ולהגיד לו 'תהיה חכם ולא צודק, עזוב'. אבל הוא יצא וצעק לקצין: 'תגיד לי, למה לא אפשרת לי לנסוע אחורנית אלא נסעת קדימה ועצרת? מה אתה חושב לעצמך?' "

מרגע זה ואילך התרחשו הדברים במהירות. ולדמן טוען כי הקצין צעק לבנו: 'תן לי את המסמכים שלך, אחרת אתה הולך לבלות את הלילה במעצר'. והבן רותם ענה: 'תגיד לי מה כבר עשיתי'. בתגובה, כך מספר האב ולדמן, כופף הקצין לבנו את היד אחורנית, אזק אותו, השכיב אותו על המכונית המשפחתית ואחר כך החל לגרור אותו לניידת.

האב, חולה לב, המתנייד עם קוצב לב, מאושפז מאז המקרה במחלקה הפנימית של בית החולים הלל יפה ולא ברור מתי ישתחרר.

ולדמן: " ראיתי איך רותם מנסה לשחרר את היד והקצין הכה בו מכת אגרוף בפרצוף ומפיל אותו על הרצפה. ואחר כך  הוא אמר לו: 'הכית שוטר' וגרר אותו על המדרכה". כשביקש האב להתערב, אמר לו: 'לך מפה, אחרת אעצור גם אותך'. האב לא הפסיק וניסה לגשת לבנו שישב אזוק בתוך הניידת. בתגובה, הוא טוען כי הקצין נתן לו מכת אגרוף בחזה והזעיק תגבורת של שתי ניידות משטרה, שפיזרו את המתקהלים. האב הוכנס לניידת ונלקח לתחנת המשטרה. לדבריו, מבלי שיידעו אותו כי הוא למעשה עצור. "אפילו לא אפשרו לי לנעול את רכבי", הוא אומר, "כאילו שאני העבריין מספר אחד".

משפחת ולדמן שכרה את שירותיה של עו"ד שרון יאורי שהגיעה לתחנת המשטרה והשניים שוחררו ממעצר.

משה ולדמן
לא אעבור על זה לסדר היום. משה ולדמן (צילום: איילת קדם)

ולדמן: "יש לי קוצב לב ובדרך כלל כשיש לי דפיקות לב לא סדירות וחולשה כללית, זה עובר לבד. הפעם כתוצאה מהטראומה או מהמכה, המצב לא הוטב ולמחרת היום נסעתי לבית החולים. כל מה שעשיתי במהלך כל חיי, כולל השירות הצבאי הארוך שלי בחיל השריון והיותי אזרח שומר חוק נרמס בתוך שש שעות".

עו"ד יאורי: "ברגע שמשה יתאושש, תפעל המשפחה בכל האמצעים העומדים לרשותה על פי דין. השניים לא התפרעו, לא פגעו באף אחד, לא גרמו נזק לרכוש ולא ניסו להימלט. לא ניתן שהסיפור הזה יטויח".

ממשטרת חדרה נמסר: "הטענות שהועלו, אינן משקפות את מה שהתרחש בשטח. העדויות שנגבו, מחזקות את עמדת המשטרה ותיק החקירה בגין הכשלת ותקיפת שוטרים יועבר למחלקת התביעות עם המלצה להעמיד לדין את המעורבים בדבר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות