fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפעילים קראו לאביטן: "סומכים עליך שתמשיך להוביל את העיר"

מאות פעילים ותומכים השתתפו בטקס קביעת המזוזה במטה הבחירות של חיים אביטן לקדנציה נוספת בראשות עיריית חדרה, וקראו לו: "תמשיך להוביל"!
חיים אביטן
קדנציה נוספת. חיים אביטן (צילום: מטה הבחירות של אביטן)
חיים אביטן
קדנציה נוספת. חיים אביטן (צילום: מטה הבחירות של אביטן)

טקס קביעת מזוזה במטה הבחירות של ראש העירייה חיים אביטן נערך בשבוע שעבר בהשתתפות מאות פעילים ותומכים. התומכים רבים קיבלו בתשואות את ראש העירייה אביטן בהגיעו למטה הבחירות והריעו לו ממושכות: "תמשיך להוביל".

הפעילים הסבירו: "בתקופתו של חיים אביטן חדרה התקדמה והתפתחה בתנופה שלא הייתה כדוגמתה בעבר. חשוב להמשיך את תנופת ההצלחה הזו ולכן חשוב שאביטן ייבחר לראשות העיר לקדנציה נוספת".

ראש העירייה אביטן אמר שהעשייה והפיתוח ניכרים בכל פינה ובכל שכונה בעיר וכי בהובלתו הפכה חדרה לאחת הערים המרכזיות החשובות והמשמעותיות ביותר בישראל. אביטן פנה לתומכיו וביקש להקפיד על מערכת בחירות נקייה והוגנת ללא השמצות וללא להיגרר לפרובוקציות.

בשבוע שעבר פרסמה ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד באופן רשמי את דבר ההחלטה לתמוך באביטן. בין היתר ציינה ועדת ההיגוי: "אנו משוכנעים כי תוביל את הליכוד לניצחון בבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר וכי עם בחירתך מחדש לראשות העיר תמשיך לעשות למען שגשוגה ופיתוחה של העיר ולרווחת תושביה. ועדת ההיגוי העליונה ומטה הבחירות הארצי עומדים לרשותך ולרשות רשימת הליכוד למועצת העיר בכל עת וישמחו לסייע לכם בכל עניין במהלך מערכת הבחירות".

עם ההכרזה האמורה על אביטן כמועמד הרשמי של תנועת הליכוד בחדרה, נחנך מטה הבחירות של ראש העירייה, אשר למעשה הינו גם המטה המרכזי של תנועת הליכוד בעיר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות