fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנערים בדרך להצלבה

קבוצת הנערים (צילום: הפועל חדרה)
קבוצת הנערים (צילום: הפועל חדרה)

מחלקת הנוער של הפועל חדרה בעלייה, לאחר שנים של כישלונות, בעיקר בקבוצות הבוגרות.  קבוצת הנוער של חדרה מוקמה בהצלבה במשחק מול היריבה המקבילה במחוז הדרומי. השבוע גם קבוצת נערים א' עשתה את העבודה והשיגה ניצחון נוסף והפעם במשחק החוץ על עירוני נשר בתוצאה 3:1.

חניכיו של רון קלר הרשימו ואף הגיעו למספר רב של הזדמנויות וכבשו שלושה שערים. רן כדור כבש צמד שערים ואושר דהן הוסיף שער נוסף.  חדרה צפויה כעת, לשחק מול הפועל אשקלון מהמחוז הדרומי והמנצחת תשחק מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגת העל שככל הנראה זאת תהיה בית"ר טוברוק. בשבוע הבא תתקיים הגרלה בהתאחדות לכדורגל לגבי זהות המשחקים מול אשקלון כאשר מדובר בקרב של בית- חוץ.

קבוצת הנערים (צילום: הפועל חדרה)
יש סיכי לעלות ליגה. קבוצת הנערים (צילום: הפועל חדרה)

מאמן הקבוצה, רון קלר אמר על ההישג : "במהלך השנה ידעתי לחזק את הקבוצה בנקודות תורפה מהעונה הקודמת. פתחנו לא טוב את העונה עם שני הפסדים משני משחקים אבל ידענו להתעשת ועשינו 18 ניצחונות ליגה כאשר 13 ניצחונות ברציפות. למעשה הפסדנו רק למכבי הרצליה שגם עלתה ליגה מהמקום הראשון. לגבי העתיד? אני חושב שיש לנו סיכוי לעלות ליגה כי אנחנו נמצאים במומנטום מצוין גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית ויש אמונה אצל כולם שאפשר ללכת עד הסוף".

המנהל המקצועי, ישראל צרפתי הוסיף: "אני חושב שהדבר הראשון שעובד זה שיש לנו תוכניות אימונים מסודרת. בנוסף צירפנו מאמן מנטלי שהיה מאוד משמעותי לאחר שני ההפסדים הראשונים. עבדנו עם  קלר בשיתוף פעולה והוא קיבל את כל מה שצריך בכדי לחזק את הקבוצה. יש לנו היום מאמן כושר שעובד עם הקבוצות וזה חשוב מאוד. בנוסף ובעיניי זה ההישג הכי גדול שבכל קבוצה יש 24 שחקנים שנותרו עד לסיום העונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות