fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשמעת של זהביאן: גופיות, עגילים ופלאפונים, אאוט

השחקנים לא מורשים להיכנס מהיום למתחם האימונים עם החפצים. זהביאן הורה למנהל הקבוצה כי שחקן שיגיע לאימון ויפר את הכללים, לא יורשה להתאמן ויעמוד מיידית לועדת משמעת. זהביאן: "נושא המשמעת הוא חשוב ואין לי הרבה סבלנות להתעסק בזה"
שרון זהבידן
. שרון זהבידן ( צילום גיא גולדפרב)

גופיות, עגילים ופלאפונים אאוט, סדר- אין. מאמן קבוצת הכדורגל של מ.ס. עדי גבעת אולגה שרון זהביאן מתכוון לתלות בימים הקרובים את הנהלים של המועדון לעונה הקרובה. זהביאן מתכוון להגיש מצגת בפני שחקני ומנהלי המועדון בה להעביר את ה'אני המאמין שלו' הן בצד המקצועי והן בצד הארגוני. למרות שהקבוצה מתאמנת כבר חודש וחצי ללא תקנון שתלוי על הקיר, כעת זהביאן מעביר את נהלי המשמעת שלו.

שרון  זהבידן
משמעת שקיימת בליגות הגבוהות. שרון זהביאן (צילום: גיא גולדפרב)

ל"בלינקר" נודע כי השחקנים לא מורשים להיכנס מהיום  (א') למתחם האימונים עם עגילים, פלאפונים או להיכנס לאימון עם גופייה. זהביאן הורה למנהל הקבוצה כי שחקן שיגיע לאימון עם אחד החפצים המדוברים הוא לא יורשה להתאמן ויעמוד מיידית לועדת משמעת.

בנוסף האפסנאי של הקבוצה, ג'קי אפללו, חזר לעבודתו. גם לו הורה זהביאן כי אם האפסנאי ימצא חולצה של שחקן מסוים בתחומי מגרש האימונים, האפסנאי רשאי לזרוק אותה ללא התראה מראש. "מדובר בהתנהלות שלא רגילים לראות אותה בקבוצה בליגה א. אומנם זהביאן לא אימן באף קבוצה בוגרת עד עתה אבל רואים שלמד התנהלות של ליגות גבוהות הרבה יותר" אמר שחקן בקבוצה והוסיף : "לנו זה נראה קצת חדש כרגע אבל עדיף ככה שיהיה לנו סדר בכל המובנים".

 זהביאן מסר בתגובה: "אני רוצה  באולגה עונה עם קבוצה אטרקטיבית שתשחק כדורגל חיובי שיגרום הנאה לקהל הגדול שלנו. נושא המשמעת הוא חשוב ואין לי הרבה סבלנות להתעסק בזה ולכן הצבתי כבר מהתחלה את הדרישות שלי ואני בטוח שהשחקנים יישמו את זה במהרה".

 

מתח לקראת הגרלת המשחקים

ביום חמישי תיערך הגרלה במשרדי ההתאחדות לכדורגל לעונה הקרובה. באולגה מקווים כי ההגרלה תביא להם במחזורים הראשונים דווקא את קבוצות הצמרת,  כמו אסי גלבוע והפועל עפולה. גם בעונה שעברה ההגרלה הביאה את אולגה לפתוח את העונה מול אסי גלבוע ואז אולגה ניצחה בתוצאה 1:3.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות