fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו: המנהיגים החדשים של ש"ס בחדרה

גם מפלגת ש"ס מתחדשת. יו"ר התנועה הוא בועז ביטון שמצהיר: "עם בחירתי הצהרתי שאנו נחזיר את ש"ס לתושבים".
בועז ביטון
בועז ביטון (צילום: יח"צ)
בועז ביטון
בועז ביטון (צילום: יח"צ)

בתנועת ש"ס בחדרה עובדים במרץ רב בשבועות האחרונים על הקמת צוות הנהגה משותף כשמטרתו העיקרית היא לחבר ולייצג את כל חלקי האוכלוסייה בעיר. לאחרונה הסתיימה מלאכת הרכבת הצוות. חברי צוות ההנהגה הם נציגי ציבור וראשי קהילות עם ניסיון רב בפעילות ציבורית ענפה למען הקהילה והחברה.

בראש הצוות יעמוד מנכ"ל התנועה יוסף גרשון. חברי הצוות: יעקב ג'אן נציג שכונת גבעת אולגה, חן לזרוב נציג שכונות בחדרה, שלמה דעבול נציג צפון גבעת אולגה, יהושע אביחיל נציג לעדת התימנים ונציג שכונת נחליאל, עו"ד יעקב שמעוני, דורון אבולעפיה נציג הצעירים בגבעת אולגה, משה לוי נציג שכונות בגבעת אולגה, רפאל בר איתן נציג מרכז העיר חדרה, מקסים חנין נציג שכונת בית אליעזר, ניסים לוי נציג צפון חדרה, ועופר דואני.

גורמים בכירים בתנועת ש"ס בחדרה מסרו כי: "תנועת ש"ס בחדרה תשנה את פניה לבלי היכר. מלבד רשימת ש"ס שתציג פנים צעירות חדשות ורעננות,התנהלות התנועה תהיה קולקטיבית, גדולה ורחבה על מנת לחבר את כל הקהילות והרבדים בעיר ובשכונות. יו"ר התנועה יהיה קשוב לרחשי הציבור באמצעות צוות ההנהגה המורכב מכל חלקי הקהילות והשכונות".

יו"ר תנועת ש"ס בעיר בועז ביטון: "מטרת צוות ההנהגה הוא לכוון ולנווט את פעילותה של התנועה בשנים הקרובות. עם בחירתי לתפקיד, הצהרתי הראשונה הייתה כי בכוונתי להחזיר את תנועת ש"ס לתושבים ולחבר אותה לציבור ולקהילות. וזוהי מלאכתי הראשונה. בהתייעצות עם מנהיגי התנועה בנינו צוות היגויי מוכשר עם ניסיון רב בפעילות ציבורית ענפה, שאמור יחד איתי להנהיג את התנועה בשנים הבאות. מה שהיה היה , אך פנינו לעתיד. ש"ס ללא ספק צועדת בבטחה, לדרך חדשה צעירה ורעננה עד הניצחון הגדול".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות