fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הילד החולם משכונת סלע

איציק כהן, המנהל האמנותי של הלהקה המקומית "צבעי מחול", החליט לעזוב את המרכז ולחזור ולהתגורר באזור. אולי עכשיו הילד שספג לא פעם לעג בגלל חיבתו למחול, יוכל לסגור לחלוטין את המעגל
איציק כהן (צילום: איילת קדם)
איציק כהן (צילום: איילת קדם)

ביום ראשון של השבוע שעבר ארז המייסד והמנהל האמנותי של להקת המחול החדרתית הייצוגית צבעי מחול, איציק כהן, את הדירה שלו בתל אביב שלו ועבר לגור בפרדס חנה. זה קרה אחרי 13 שנים בהן התגורר בתל אביב והתנייד על הקו חדרה-תל אביב: עובד בחדרה וחוזר ממנה לביתו שבפלורנטין מדי ערב.

כך, למעשה, הילד משכונת סלע, שגילה שהוא אוהב לשיר ולרקוד כשהיה בן שש, סוגר מעגל. "אף פעם לא ממש הייתי חלק מהשכונה הזאת", הוא משחזר. "הייתי תלמיד טוב ואף פעם לא השתמשתי באלימות. אני זוכר את האמהות של החברים שלי אומרות לבנים שלהן: 'למה אתם לא כמו איציק?'. הילדים הצביעו עלי ואמרו: 'זה הילד שרוקד', הייתי חריג בשכונה, אבל ידעתי איך לנהוג כדי שלא יפגעו בי חברתית. למרות שהייתי לבן, אליטיסט וחנון. לפני מספר ימים עבר הסטודיו של שלושת ההרכבים המרכזיים של הלהקה לשכונת פאר בעיר. שגם היא שכונה קשה ואליה יבואו רקדנים מכל העיר. מבחינתי, זה סוג של אמירה".

שירים מול המראה
הוא נולד וגדל בשכונת סלע, למשפחה ממעמד הפועלים. אמו זהבה, כיום פנסיונרית, עבדה כקופאית בסופר. אביו,דוד, שנפטר לפני חמש וחצי שנים, יליד מרוקו שהתגורר במעברת אגרובנק בחדרה מיד אחרי עלייתו עם הוריו, ניהל את תחנות הרכבת בחדרה ובבנימינה. אחותו הבכורה, רונית, המבוגרת ממנו בעשר שנים, עובדת כיום כמורה ומחנכת בבית הספר היסודי בקיסריה. אחיו, משה, בן 26, עובד במפעל.

הסיפור המלא יתפרסם מחר (11.10) בעיתון "חדשות חדרה"

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית חדרה
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר חדרה

איציק כהן (צילום: איילת קדם)
איציק כהן (צילום: איילת קדם)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות