fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הידעתם? בית הספר נועם עובר מחדרה לפרדס חנה

הסיבה: המבנה ישן ואינו עומד בתנאים. ההורים מתכוונים להילחם. ההורים: "יכול להיות שילדים רבים נוספים היו נרשמים לבית הספר הזה, אילו היה מושקע" סגן ראש העירייה צפריר ביטון: "מנסים למנוע את המעבר"
בית הספר נועם בחדרה
בית הספר נועם בחדרה (צילום: איילת קדם)

בית הספר נועם עובר מחדרה לפרדס חנה. כך נודע להורים התלמידים לפני מספר ימים.  בבית הספר הממלכתי-דתי נועם, לומדים כ-300 תלמידים בכיתות א'-ו' מחדרה והסביבה, ומשרד החינוך מתכוון להעתיק  את בית הספר לפרדס חנה, בשנת הלימודים הבאה.  הסיבה: בית הספר נמצא במבנה ישן  ובו ליקויים רבים:  הצפות בחורף, חצר ישנה והיעדר מתקני משחקים. ההורים מתקוממים כנגד ההחלטה ומתכוונים להילחם.

בית ספר נועם בחדרה
בית ספר נועם בחדרה (צילום:

אב ששני ילדיו לומדים בבית הספר: "מדובר במבנה ישן מאוד, בן עשרות שנים. המורים בבית הספר חדורי מוטיבציה, אולם המבנה חסר השקעה. כבר 15 שנה שאנחנו מקבלים הבטחות מהעירייה שהמבנה ישופץ וזה לא קורה. לא נשתוק, עד שלא נקבל תשובה חיובית ביחד להשארת בית הספר בעיר. לא ייתכן שיכניסו אותנו, ההורים, לסיוט של נסיעות שיעלו לנו בזמן וכסף. אנחנו מרגישים חסרי אונים, מדובר בסיוט".

סגן ראש העירייה צפריר ביטון
סגן ראש העירייה צפריר ביטון (צילום: דוברות עיריית חדרה)

אם לשתי בנות הלומדות בבית הספר: ”מדובר בבית ספר שצוות המורים שבו פשוט מעולה והילדים הלומדים בו זכו במקום הראשון במבחני המיצ"ב במתמטיקה ובמדעים. כשמדובר בבית הספר הזה, המשפט 'אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו', תופס. רק חבל שעיריית חדרה לא לוקחת עליו חסות ולא משקיעה בו כסף. העירייה הקודמת הבטיחה שתשפץ, ובינתיים לא קרה כלום. מדוע העירייה לא מוכנה להשקיע בנו? יכול להיות שילדים רבים נוספים היו נרשמים לבית הספר הזה, אילו היה מושקע".

סגן ראש עיריית חדרה צפריר ביטון שמשמ גם כמשנה למחזיק תיק החינוך מסביר: "המבנה בו פועל בית ספר נועם אינו של העירייה ולכן אין לעירייה כל סמכות או אפשרות לשפצו. עם זאת, העירייה העלתה את הנושא לסדר היום שלה ותנסה למצוא פתרון שיסייע למנוע את המעבר של בית הספר לעיר אחרת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות