fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבשורה החדשה לתושבי חדרה: חנייה חינם

ההחלטה תיכנס לתוקף בתחילת שנת 2016, וכוללת את כל אזורי העיר
צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)
צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)
אצל כולם יצאו מרוצים. צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)
צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)

בישיבת המועצה שהתקיימה השבוע הודיע ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, כי הנחה את מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, להקים ועדה שתוביל מהלך להענקת חנייה חינם ברחבי העיר החל מה-1 בינואר 2016. ראש העיר עדכן כי בחודשים האחרונים התבצעה בדיקת היתכנות למהלך, ועם קבלת התוצאות החיוביות הורה להתחיל בצעדים הדרושים ליישומו.

עם כניסתו לתפקיד לפני כשנתיים, הוביל גנדלמן מהלכים חשובים בתחומי האכיפה שנועדו להשבת החוק והסדר לחדרה, ביניהם פינוי המדרכות ממכשולים להולכי הרגל, וכן עשיית סדר בכל הקשור לחנייה ברחבי העיר תוך הקפדה על חנייה על פי חוק. כעת, כאשר המדרכות פונו לטובת הולכי הרגל והחנייה ברחבי העיר הפכה למסודרת, מתאפשר השלב השני של המהלך: חנייה חינם לתושבי העיר חדרה.

בוועדה שמוביל מנכ"ל העירייה לוקחים חלק הלשכה המשפטית, אגף אכיפה וביטחון, גזבר, אגף ההנדסה ואנשי המקצוע בתחום התנועה, וביחד יגבשו את המהלך לקראת יישומו בכל ההיבטים הנדרשים. יודגש כי העירייה תמשיך לאכוף את החוק והסדר בעיר בצורה בלתי מתפשרת, ואף תרחיב את האכיפה על עבירות חנייה בוטות (חנייה כפולה, גלגלים על המדרכה, חנייה בתחנות אוטובוס וכדומה) הפוגעות בסדר הציבורי ומפריעות הן להולכי הרגל והן לזרימת התנועה בעיר.

אלא שההחלטה לא ממש מרגשת גורמים פוליטיים בעיר. אחד מהם אמר השבוע: "היה ברור שמהרגע שנסגר תיק החקירה נגד חיים אביטן, גנדלמן ייערך לשנת בחירות. הרי התושבים בעיר מאוד כועסים על היד הקשה שלו בשנתיים הראשונות בתפקיד, והוא חייב לבצע מהלכים לשנות את הדעה עליו מקרב התושבים. אני בטוח שזה רק צעד ראשון ויהיו עוד שורת הפתעות משמחות לתושבי העיר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות