fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האישה מהפייסבוק

קרנית גירון קעטבי הפכה למעין סמל בחדרה בעקבות המלחמה שהיא מנהלת בפייסבוק נגד הנהלת העיר וראש העירייה. והמאבק קשה, וכולל לא פעם גם האשמות על כך שהיא פועלת בשמו של פוליטיקאי אחר. העירייה: "קיים מיעוט המנצל את הפופולריות הרבה של הדף למטרות שאינן עומדות בתקנון הדף"
קרנית גירון (צילום: שלומי גבאי)
קרנית גירון (צילום: שלומי גבאי)

אם אתם מכורים לפייסבוק או סתם סקרנים לדעת מה קורה בחדרה, השם קרנית גירון קעטבי בטח מוכר לכם. השם הזה מוכר היטב גם לכל הצמרת בעיריית חדרה, על אף שלא בטוח שהתושבת קרנית גירון קעטבי התכוונה שזה מה שיקרה. היא בת 39, נשואה ואם לשלושה ילדים, עובדת לפרנסתה כמנהלת מטבחים של חברת קייטרינג.

קעטבי הפכה בשנה האחרונה, ובמיוחד בחודשים האחרונים, לאחד השמות הפופולאריים ביותר בעיר, בעקבות הביקורות הרבות שהיא מותחת נגד ראש העירייה צביקה גנדלמן והתנהלותו, בפוסטים השונים בפייסבוק. היא סופגת קיטונות של ביקורות, לעיתים גם אישיות, ולפעמים היא גם גולשת לפסים אישיים ולחילופי דברים לא נעימים.

"כותבים נגדי פוסטים אישיים, אני ממש עוברת התעללות. הדברים האלה רק מחזקים אותי יותר. החלטתי לצאת למלחמה האישית שלי, ואני לא אוותר. לפעמים כותבים עלי ועל הילדים שלי דברים שגורמים לי לצמרמורת בכל הגוף. יש לילות שאני ממש בוכה, אבל אני בטוחה שאני עושה משהו טוב".

דבר אחד בטוח: נכון להיום, כל מי שמעורב בקלחת הפוליטית בחדרה מכיר אותה. וכמובן שיש ניסיונות לשדך אותה לחבר מועצה כזו או אחר. "חברה של אביטן", "שליחה של שירלי עודד", "פעילה של טל אליהו", הם רק חלק מהתארים שהיא קיבלה, אבל קעטבי מבהירה: "אני פהנבזכות עצמי, ורק בגלל שאיכפת לי. לא עבור אף אחד".

אסף בכור

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב: "חדשות חדרה".

קרנית גירון (צילום: שלומי גבאי)
קרנית גירון (צילום: שלומי גבאי)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות