fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האחים נפגשו לראשונה בהלוויה

זוהר שניאור מחדרה, שגופתו נמצאה סמוך לחוף הים בסיני, הובא למנוחות השבוע. שניאור הפליג על אוניית תענוגות ליוון ממנה לא שב. הוא מעולם לא התראה עם אחיו למחצה ואח אחר לא פגש במשך 20 שנה. אביו יוחנן:"היה לי קשה מאוד לזהות את הגופה של בני. כמעט שלא נשאר עליו בשר. איך אלוהים לקח ילד כזה?"
יוחנן שניאור
"אחקור מה קרה לבני". יוחנן שניאור (צילום: איילת קדם)

טרגדיה. הובא למנוחות זוהר שניאור, בן 43, תושב חדרה שנעדר מספינת תענוגות עליה הפליג לטיול של שלושה ימים ביוון. שניאור נעדר במשך שלושה שבועות וגופתו נמצאה סמוך לחוף אל עריש בסיני.
 שניאור, נהג מונית במקצועו, נמשה מהמים עם חבלה בראשו ובבגדיו נמצאו 450 שקלים. גופתו הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. ממצאי הנתיחה שלאחר המוות העלו כי החבלה בראשו לא נגרמה כתוצאה מירי, כפי שסברו חוקרי המשטרה בתחילה. חקירת נסיבות מותו עדיין נמשכת.

קומץ של חברים וקרובי משפחה ליוו את שניאור למנוחות. אביו יוחנן, אחיו הבכור אילן שלא התראה עם זוהר במשך 20 שנה. אח נוסף מצד האב שלא פגש באחיו המנוח מעולם, ולמעשה פגש בו לראשונה בהלווייתו. "זו הייתה שמחה גדולה בתוך כל העצב", אומרת אשתו של אילן, רונית. "אין ספק שבתום השבעה נעשה יחד ארוחה גדולה כדי לחגוג את האיחוד של שני האחים".

יוחנן שניאור
"אחקור מה קרה לבני". יוחנן שניאור (צילום: איילת קדם)

 אמו של שניאור נפטרה בגיל 23. אביו יוחנן, שלא יכול היה לגדל את בניו הקטנים לבדו, מסר אותם לפנימיות נפרדות וכמעט לא נפגשו ביניהם לאורך השנים.  יוחנן מתגורר בשכונת שמשון בעיר. בשנה האחרונה בנו המנוח התגורר עמו. לפני שנים אף נשרף ביתו וכיום הוא מט לנפול, ובחצר הפנימית ערימה של רהיטים ישנים.
"היה לי קשה מאוד לזהות את הגופה של בני", הוא מוסיף בצער, "כמעט ולא נשאר עליו בשר. הוא היה מותק של ילד. איך אלוהים לקח ילד כזה, איך הוא קטף אותו מהחיים. עברתי הרבה בחיים: השתתפתי במלחמות ואשתי היפה נפטרה. אבל בן שנקטף דווקא כשהוא חוזר מטיול, זה הצער הכי גדול. אני עדיין לא מעכל את זה".

לדברי האב, למרות שנודע לו על היעדרות בנו מפי השוטרים, הוא לא דאג: "זוהר גבר יפה וחשבתי שהוא בטח מצא איזו אישה ועכשיו הוא נמצא איתה. אני עדיין בהלם, אבל בשבוע הבא אני מתכוון לחקור בעצמי מה קרה על האונייה ולמה זוהר מת. לא אשקוט ולא אנוח, עד שלא אגלה את התשובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות