fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דומה לאמא או לאבא?

השבוע התקבל למחלקת האולטרסאונד המיילדותי במרכז הרפואי הלל יפה מכשיר האולטרסאונד החדיש והמתקדם ביותר בעולם עם איכות תמונה מרבית המאפשרת לראות בבירור רב יותר את איברי העובר
פרופ משנה אלון שרים (צילום: באדיבות הלל יפה)
פרופ משנה אלון שרים (צילום: באדיבות הלל יפה)

יחידת האולטרסאונד במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה היא בין הראשונות בארץ לרכוש ולהכניס לשימוש את מכשיר האולטרסאונד הנקרא וולוסון  E-10.

מכשיר האולטרסאונד החדש נבנה בטכנולוגיה חדישה המאפשרת לבצע בדיקות אולטרסאונד (סקירת מערכות, שקיפות עורפית ועוד) באיכות תמונה ורזולוציה מקסימלית שעוד טרם נראתה לפני כן. בעיקר, מאפשרת המערכת לבצע בדיקות אולטרסאונד בתלת מימד וארבע ממד באיכויות ורזולוציות מרשימות ביותר שבין היתר מאפשרת לראות את פני העובר. טכנולוגיה זו מקלה על הרופא באופן משמעותי במעקב אחר העובר בכך שאיכות התמונה מאפשרת לראות ולהדגים בבירור את האיברים הפנימיים והחיצוניים של העובר כבר בשלב מאוד מוקדם ובכך לאבחן מחלות או מומים בשלב מוקדם יחסית.

פרופ משנה אלון שרים (צילום: באדיבות הלל יפה)
פרופ משנה אלון שרים (צילום: באדיבות הלל יפה)

לדברי פרופ' אלון שרים, מנהל יחידת האולטרה-סאונד במחלקת נשים ויולדות של המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה: "רכישת המכשיר החדש, שמצטרף למכשירי אולטרסאונד מתקדמים הנמצאים ביחידה בשנים האחרונות, הינה שלב נוסף בדרכה של יחידת האולטרסאונד במרכז הרפואי להיות מובילת דרך, לשמר את הרמה הגבוהה של בדיקות אולטרסאונד מתקדמות ולהוביל למצוינות בתחום האבחון הטרום לידתי בכל הקשור לבדיקות האולטרסאונד ברפואת נשים בכלל ובהריון בפרט".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות