fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות פרשת רמי חסון: גנדלמן הורה לבדוק את כל המכרזים בהם זכה הקבלן

רמי חסון. תבע את העירייה (צילום: שלומי גבאי)
רמי חסון. תבע את העירייה (צילום: שלומי גבאי)

בעקבות פסק הדין החמור של בית המשפט המחוזי, בו נחשף כיצד העירייה העניקה בעבר בונוסים לקבלנים, הורה ראש העירייה למנכ"ל לבדוק את המכרזים בקדנציה הקודמת

פרשת הקבלן רמי חסון לא יורדת מסדר היום. בשבוע שעבר פסק בית המשפט המחוזי כי עיריית חדרה תשלם לקבלן 9.3 מיליון שקלים, וזאת בנוסף ל~2.8 מיליון שכבר קיבל. מדובר בעבודות שבוצעו בקדנציה הקודמת, הכסף בגינן לא שולם על ידי הנהלת העיר הקודמת והקבלן דרש מהנהלת העיר הנוכחית לשלם לו 21.1 מיליון שקלים.

יעקב זיגדון. בדיקה יסודית (צילום: שלומי גבאי)
יעקב זיגדון. בדיקה יסודית (צילום: שלומי גבאי)

בפסק הדין שפורסם בשבוע שעבר נחשפה עדותו של מנכ"ל העירייה לשעבר, איקי צור. כשנשאל צור בבית המשפט מדוע החליט להעניק לקבלן דווקא 10 אחוזים בונוס השיב צור: " זה מה שעלה לי בראש….אמרתי 10 אחוז, זה מה שיצא. זה מה שקבעתי באותו רגע".

כשנשאל מדוע בכלל הבטיח בונוס, האם זה תפקידו של מנכ"ל עירייה לקבוע בונוס, השיב: "אתה רוצה להגדיר את התפקיד שלי?….אני עושה את התפקיד שלי לפי ראות עיני".

בעקבות עדותו של צור בבית המשפט קבע השופט שרעבי: "אמירתו של איקי צור לבונוס של 10 אחוזים לתובע בגין עמידה במועדי ההזמנות, היא אמירה שאין לה בסיס חוקי ולא ניתן מכוחה לחייב את העירייה".

עדותו של צור ופרטים נוספים שהגיעו השבוע לעיריית חדרה הובילו את ראש העירייה צביקה גנדלמן, להורות למנכ"ל יעקב זיגדון, לבצע בדיקה יסודית בכל המכרזים והעבודות שקיבל וביצע הקבלן רמי חסון עבור העירייה.

כזכור, בשבוע שעבר, לאחר פרסום פסק הדין, אמרו מקורביו של חסון כי מבחינתו לא מדובר בסוף פסוק, וכי הוא מתכנן תביעה נוספת בקרוב נגד העירייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות