fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעלי עסקים באזור התעשייה בחדרה מזהירים מפני שריפות נוספות

בשבוע שעבר פרצה שריפה בשדה קוצים באזור התעשייה הדרומי בחדרה שהסתיימה ללא נפגעים. כתב בלינקר שוטט בחדרה ומביא דוגמאות נוספות לשטחים נוספים עם צמחייה יבשה. העירייה: "הנושא המוזכר בכתבה ייבחן ויטופל במסגרת האפשרויות"
התפילות לא יעזרו להתיבשות (צילום: חיים טובול)
התפילות לא יעזרו להתיבשות (צילום: חיים טובול)

מזג האוויר המהביל יכול להיות מסוכן מאוד ולגרום בקלות  להתלקחות של שריפות. אזור התעשייה בחדרה שמהווה מוקד לעסקים  ומפעלים  רווי בשדות קוצים שלדברי בעלי עסקים זה רק עניין של זמן עד שייגרם אסון.  בעלי העסקים מתריעים, בעקבות שריפה שפרצה בשבוע שעבר, בשדה קוצים באזור התעשייה הדרומי בעיר.

עשביה יבשה בבית אליעזר
עשבייה יבשה בבית אליעזר (צילום: חיים טובול)

באזור התעשייה הדרומי בעיר ישנם מבנים רבים, בעיקר מוסכים ונותני שירות שונים.  השריפה פרצה  בסמוך למבנים. עד ראיה ובעל מוסך במקום מספר: "ראינו עשן גדול מיתמר באוויר. הזמנו מיד את כיבוי האש שהשתלטו על השריפה במהירות וביעילות. אני לא מבין למה לא מנקים את השטח ולחלוטין? הקוצים היבשים פשוט מזמינים את השריפות האלה להגיע. בפעם הבאה התוצאות יכולות להיות הרבה יותר חמורות והפעם הזו ללא ספק הסתיימה כך באורח נס בגלל פעילות מהירה של מכבי האש".

מסיור שערך כתב  "בלינקר" עולה כי ישנם מוקדים נוספים  בחדרה בהם עשבייה יבשה ויכולים להוות מוקד לשריפות ביניהם: כביש השירות לאורך שכונת בית אליעזר החדשה שבסמוך  אליו לכביש קיים שטח גדול של עשבייה יבשה. שטח נוסף נמצא בכניסה לבית אליעזר הישנה.  במקום ישנה עשבייה יבשה גבוהה.

מלשכת מנכ"ל עיריית חדרה נמסר בתגובה: "בחדרה ישנם שטחי ציבור רבים, חלקם מטופלים במסגרת גנים ציבוריים וכדומה וחלקם מטופלים על-פי סדרי עדיפויות, צורכי העיר, אפשרויות תקציביות ומשתנים נוספים. הנושא המוזכר בכתבה ייבחן ויטופל במסגרת האפשרויות".

 

שריפה באזור התעשייה הדרומי
שריפה באזור התעשייה הדרומי (צילום: חיים טובול)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות