fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית אליעזר: פולש הציב קראוון בשטח המיועד לבנייה

פולש שניסה להשתלט על אדמות מדינה בשכונת בית אליעזר בחדרה פונה והמגרש ישווק לבנייה למגורים. מינהל מקרקעי ישראל: "מדובר על עבריינות כלכלית שנועדה לעשות רווחים על חשבון הציבור תוך השתלטות פלילית על קרקעות הציבור"
פינוי הקראוון בבית אליעזר
פינוי הקראוון בבית אליעזר. (התמונה באדיבות מנהל מקרקעי ישראל)

מפקחי מינהל מקרקעי ישראל, בסיוע כוחות משטרה, פינו השבוע מסיג גבול שניסה להשתלט על מגרש המיועד לבנייה למגורים בשכונת בית אליעזר בחדרה. מסיג הגבול, המוכר למשטרה, פלש אל המגרש שמועד שיווקו קרוב, והציב בו קראוון. פינוי המגרש יאפשר את בנייתן של שתי יחידות דיור צמודות קרקע.

מסיג הגבול השתלט בחודשים האחרונים על המגרש בשטח של 860 מ"ר, הציב במגרש קראוון נטוש, במטרה לנסות ולהשתלט על הקרקע לקראת שיווקה.

פינוי הקראוון בבית אליעזר
"עמד המינהל על המשמר". הפינוי בבית אליעזר (התמונה באדיבות מנהל מקרקעי ישראל)

 המפקחים פינו את הקראוון, והחזירו בכך את הקרקע למאגר הקרקעות הציבורי. כעת, עם פינויו של הפולש, תיפתח הדרך לשיווק המגרש, עליו מתוכננות לקום שתי יחידות דיור צמודות קרקע.

הממונה על הפיקוח במחוז חיפה של מינהל מקרקעי ישראל, שי קרפ: "במקרה זה מדובר על עבריינות כלכלית שנועדה לעשות רווחים על חשבון הציבור תוך השתלטות פלילית על קרקעות הציבור. גם כאן כמו במקרים רבים אחרים עמד המינהל על המשמר כדי לגלות את הפלישה לקרקעות מדינה ולסלקה מבעוד מועד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות