fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביקשתם קיבלתם

אתר אינטרנט הוקם לתושבי שכונת בית אליעזר בחדרה. האתר של בית אליעזר הוא פלטפורמה לתקשורת בין התושבים, ותקשורת בינם לבין נותני השירותים בשכונה

בשיתוף עם המדור לקהילה בעיריית חדרה עלה לאוויר אתר אינטרנט של שכונת בית אליעזר. באתר יכולים תושבי בית אליעזר להתעדכן בשירותים הציבוריים המצויים בשכונה, ומוזמנים לפרסם מודעות דרושים, קח ותן, אירועים שכונתיים, חוגים, קישורים וכדומה.

האתר הוא פלטפורמה לתקשורת בין התושבים, ותקשורת בינם לבין נותני השירותים בשכונה. ניתן למצוא באתר בתי ספר, טיפת חלב, מועדונים קהילתיים, חוגים ופעילויות תרבות ופנאי, אזרחים ותיקים, סיירת ההורים, בתי העסק השכונתיים ואת הקהילה עצמה.

ראש עיריית חדרה חיים אביטן, בעצמו תושב השכונה, בירך את אתר האינטרנט הייחודי. "אני גאה להיות חלק מהשכונה הנפלאה הזו וחלק מהקהילה החמה והאכפתית של תושבי בית אליעזר", בירך באתר. "זו שכונת ילדותי ונעוריי, השכונה בה הקמתי בית ומשפחה, השכונה שבה מתגוררים ילדיי ונכדיי, ובה שכלתי את הוריי, שכונה שהיא חלק בלתי נפרד מחיי".

עוד הוסיף אביטן כי, בית אליעזר הוקמה כשכונה קטנה וברבות השנים הפכה לשכונה הגדולה בחדרה. מלבד השירותים שמספקת הרשות המקומית בתחומי חינוך, תרבות, תשתיות, קהילה, רווחה ועוד, נוצר צורך אמיתי באמצעי שיעדכן את התושבים בדבר מגוון השירותים המוצעים להם ויעביר מידע על המתרחש בשכונה, ומכאן היוזמה להקים את האתר. האתר נולד מצורך של תושבי השכונה, והוקם בסיוע המדור לעבודה קהילתית בעיריית חדרה.

אביטן: "היוזמה להקמת האתר מעידה היטב על אופיים של תושבי השכונה, המעורבים ופועלים למענה ולקידומה לצד הרשות המקומית. אני תקווה שתשכילו להפיק מהאתר את מירב התועלת. בנוסף, יש לקוות כי באמצעותו יתהדק את הקשר בין התושבים לבין עצמם על מנת להמשיך להיות קהילה מלוכדת, חמה ואכפתית, כפי שהיו תושבי בית אליעזר מיום הקמתה ועד היום. ברכותיי לתושבים שיזמו את הקמת האתר. כן ירבו יוזמות ופעולות לקידום העיר ותושביה".

השכונה פעילה גם כקבוצה בפייסבוק בשם שכונת בית אליעזר חדרה. בקבוצה ניתן להעלות תכנים ולעדכן באופן חופשי. כיום חברים בקבוצה מאות מתושבי השכונה, והציפייה היא להגיע לאלפי חברים בשנה הקרובה.

מנהלת האתר, תושבת בית אליעזר אורלי אנגל: "היופי של האתר הוא ביכולת התושבים להשפיע על התוכן ונושאי הדיון. היכולת לתת ולקבל המלצות על גני ילדים, אנשי מקצוע, חוגים וכדומה. לפרסם מודעות, החל משעורים פרטיים, שירותים שכונתיים, ומנים מקומיים ועד אירועים קהילתיים. זהו האתר של השכונה ואפשר באמצעותו לקבל ולתת המלצות, לעדכן ולחדש".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות