fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ביקשתי להשתחרר כי המאמן לא האמין בי"

הקשר של גבעת אולגה, ישראל אביטן יעזוב את הקבוצה אחרי שלוש וחצי שנים, וככל הנראה יחתום בהפועל חדרה. "בהנהלה ניסו לשכנע אותי להישאר, אבל עם כל הכבוד להם, קשה לי להיות במקום שאני לא נהנה בו", סיכם אביטן
אמר הבטיח לחתום על השחרור. ישראל אביטן (צילום: שלומי גבאי)

"ביקשתי להשתחרר מהקבוצה לאחר שראיתי שמאמן הקבוצה לא מאמין בי" כך אמר השבוע הקשר של מ.ס. גבעת אולגה ישראל אביטן שביקש בשבוע שעבר להשתחרר מגבעת אולגה ומיד לאחר מכן החל להתאמן בהפועל חדרה. אביטן הוסיף: "היו לי שלוש וחצי שנים נפלאות בגבעת אולגה והרגשתי שאני לא נהנה בקבוצה ולכן פניתי לראשי הקבוצה וביקשתי לעזוב. ראיתי שאני לא יכול להסתדר עם טל בניה והחלטתי ללכת. בהנהלה ניסו לשכנע אותי להישאר אבל עם כל הכבוד להם, קשה לי להיות במקום שאני לא נהנה בו.

"יושב ראש הקבוצה רועי אביטן הבטיח לחתום לי על שחרור ואני מקווה לחתום בהפועל חדרה עד מועד סיום העברות ביום רביעי הקרוב. אני רוצה לעבור לחדרה ומקווה שאזכה לברכת הדרך מראשי גבעת אולגה. אני רוצה לאחל להם המון בהצלחה בהמשך הדרך ותודה על שנים טובות. כמו שהם תרמו לי, אני תרמתי להם".

הבטיחו לחתום לי על השחרור. ישראל אביטן (צילום: שלומי גבאי)

בחדרה סימנו את אביטן כמחליפו של עומר אלמשלי ששוחרר. בחדרה מקווים כי שיתוף הפעולה שהיה בין אביטן למאמן חדרה אייל עמר שאימן בשלוש השנים האחרונות בגבעת אולגה.

זמן פציעות
אולגה נחה השבוע במהלך הפגרה ובקבוצה עבדו בעיקר על החזרת שחקנים פצועים חזרה לסגל הקבוצה. השבוע חזרו לאימונים המגן חן וטורי שנעדר כשלושה חודשים וגם החלוץ שגיא חייט שנעדר כחודש ימים מהמגרשים.

גורמים בהנהלת הקבוצה: "השניים היו מאוד חסרים לנו לא רק כחלק מהסגל שלנו מבחינה מקצועית אלא גם הניסיון שלהם חסר לנו במשחקים האחרונים". אולגה תתחיל את הסיבוב השני במשחק החוץ מול אחווה עראבה שטרם העונה הייתה אמורה להיות היורדת הבטוחה אבל באופן מפתיע הפכה לאחת ההפתעות הכי הגדולות. באולגה יודעים כי למרות סיבוב ראשון נהדר של עראבה, הקבוצה מסוגלת לחזור מהמשחק הזה עם שלוש נקודות במיוחד לאחר ניצחון גדול בחוץ לפני שבועיים על מכבי צור שלום.
באולגה סיפרו כי מאמן הקבוצה טל בניה אמור להמשיך ולתת קרדיט להרכב דומה לזה שניצח את צור שלום כאשר הקפטן הקבוצה גל פיבך אמור שוב למצוא את עצמו מחוץ להרכב הראשון.

ביום חמישי האחרון סיימה אולגה בתיקו 4:4 בחוץ מול עירוני כפר יונה. אולגה כבר פיגרה 1:4 אבל חזרה בזכות שערים של אסי גומה, שגיא חייט ואליעז שושן.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות