fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביקוש שיא לפרויקט הבנייה בעין הים

פרויקט אקווה Sea & Park בעין הים בכללותו, יכלול 93 יחידות דיור במגדל בן 25 קומות. 84 אחוזים מהרוכשים מתגוררים מחוץ לחדרה
פרויקט היוקרה AQUA בשכונת עין הים
פרויקט היוקרה AQUA בשכונת עין הים (הדמיה עמרם אברהם)

היסטריית הנדל"ן בחדרה נמשכת: במהלך חודש אחד בלבד נמכרו 53 דירות בפרויקט אקווה sea& park שבעין הים בעלות כספית כוללת של 67 מיליון שקלים. הדירות נמכרו במסגרת מבצע שנערך לחברי "קרנות השוטרים" ולמועדון "יחד" של ההסתדרות הרפואית בישראל. במסגרת המבצע, זכו חברי המועדונים האלה להנחות של עד 150 אלף שקלים ומפטור מתשלום של שכר טרחת עורך דין.

פרויקט היוקרה AQUA בשכונת עין הים
פרויקט היוקרה AQUA בשכונת עין הים (הדמיה עמרם אברהם)

פרויקט אקווה sea&park הנו למעשה הבניין הרביעי בתוך קומפלקס אקווה, אותו מקימות בשותפות חברות הבניה והנדל"ן אפי קפיטל ועמרם אברהם. בין הדירות שנמכרו במהלך המבצע: דירת ארבעה חדרים בשטח של 105 מ"ר עם מרפסת בשטח של 12 מ"ר בקומה העשירית נמכרה ב-1.16 מיליון שקלים. דירת חמישה חדרים, ששטחה 116 מ"ר עם מרפסת בשטח של 16 מ"ר, בקומה ה-16, נמכרה ב- 1.33 מיליון שקלים. לכל הדירות מחסן צמוד וחניה פרטית.

מפילוח רוכשי הדירות בפרויקט, עולה כי 84 אחוזים מתוכם מתגוררים מחוץ לחדרה. עוד עולה כי מרבית הרוכשים הם זוגות צעירים הרוכשים את דירתם הראשונה או הורים לזוגות צעירים המסייעים לילדיהם לרכוש דירה ראשונה.

פרויקט אקווה Sea & Park בעין הים בכללותו, יכלול 93 יחידות דיור במגדל בן 25 קומות. תמהיל הדירות כולל דירות ארבעה חדרים בשטח 105 מ"ר, דירות חמישה חדרים בשטח 116-120 מ"ר, עם מרפסות ששטחן 12-16 מ"ר ופנטהאוזים בשטח של 185-200 מטרים רבועים, עם מרפסות של 46-86 מ"ר. הבניין משקיף על הפארק המרכזי אשר צפוי להבנות בשכונת עין הים לרווחת תושבי השכונה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות