fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: קצין בצה"ל תושב חדרה ביצע מעשים מגונים בפומבי

הבוקר הוגש כתב אישום לבית המשפט השלום בחדרה. הנאשם, בן 23 חשף את איבר מינו בפני קטינות, בנות עשר. אחת מהן צילמה את רכבו, והזעיקה את המשטרה
חייל אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט השלום בחדרה כתב אישום נגד קצין בצה"ל, בן 23  תושב חדרה בגין שני אישומים בעבירות של מעשים מגונים בפומבי כלפי קטינות מתחת לגיל 16 שנים.
על פי עובדות כתב האישום בשני מועדים שונים, בהפרש זמן של כחודש וחצי, ביצע הנאשם מעשים מגונים בפני קטינות, בנות עשר,כאשר חשף בפניהן את איבר מינו.

חייל אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

מעשיו של הנאשם, נעשו בצהריי היום, באותו דפוס פעולה של מעשה אוננות לעיני קטינות, כשהוא יושב ברכבו, לאחר שהוא קורא לקטינות להתקרב אליו ושואל אותן כיצד מגיעים למתנ"ס או לקניון. אחת המתלוננות  צילמה את רכבו של הנאשם, הזעיקה את המשטרה ומסרה לשוטרים את מספר הרכב.

כשעה וחצי לאחר מכן נתפס הנאשם על ידי משטרת ישראל כשהוא נוהג ברכב. בדיון בבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים, הורה בית המשפט על שחרורו של הנאשם למעצר בית מלא עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות