fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: הציתו את רכבו של ראש העיר בגלל דוח של 250 שקלים

דוח חנייה, זו הסיבה ששני תושבי חדרה הציתו את מייצגי העדלאידע לתהלוכת פורים ושרפו את רכבו של ראש עיריית חדרה חיים אביטן. מכתב האישום עולה כי הנאשם אריה האס קיבל דוח מפקח עירוני, כי חנה במקום חנייה אסור ואמר לו : "כוס אמוק העירייה וכולכם, אין לכם מה לעשות, לך תזדיין"
ראש עיריית חדרה חיים אביטן
ראש עיריית חדרה חיים אביטן (צילום: עצמי)

פרקליטות מחוז חיפה באמצעות, הגישה  הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה שני כתבי אישום נגד הנאשמים: דורון ראד-טלאב בן 23 וגיסו אריה האס בן 29 שניהם תושבי חדרה. שני הנאשמים כמחאה על דוח חניה בן 250 שקלים שקיבל הנאשם אריה האס, לאחר שהעמיד את רכבו במקום בו החנייה אסורה, הציתו את מחסן עיריית חדרה, וכן את רכבו של ראש העיר חדרה, חיים אביטן.

ראש עיריית חדרה חיים אביטן
שרפו את המחסן העירוני ואת הרכב. אביטן (צילום: עצמי)

מכתב האישום עולה כי ב-7 לפברואר קיבל הנאשם  האס דו"ח חניה על ידי  פקח העובד בעיריית חדרה, בו חויב לשלם סכום של 250 שקלים,  בגין העמדת רכב במקום בו החנייה נאסרה. בין הנאשם ובין הפקח התפתחו חילופי דברים במהלכם אמר הנאשם לפקח: "כוס אמוק העירייה וכולכם, אין לכם מה לעשות, לך תזדיין".

עקב כעסו של האס על הדו"ח אותו קיבל ועל עיריית חדרה, קשר הנאשם קשר עם גיסו ראד-טלאב להצית את מחסן העירייה ואת רכבו של ראש העיר. ב-19 לפברואר, סמוך לשעה 21:30, פרצו שני הנאשמים אל מחסן העירייה אשר הכיל מייצגים שונים לצורך "תהלוכת העדלאידע" של חג הפורים. במחסן  רוכזו את המייצגים, הנאשמים שפכו עליהם חומר דליק בו הצטיידו מבעוד מועד והציתו את המחסן ותכולתו. בהמשך הערב בסמוך לשעה 23:15 הגיעו שני הנאשמים אל ביתו של אביטן והציתו את רכבו.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות