fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין יותר פספסתי: האוטובוסים יתוזמנו לפי שעת הגעת הרכבות

החל מיום ראשון הקרוב, ה-15 ביוני, יותאם לוח הזמנים של קווי האוטובוס המגיעים לתחנות הרכבת בבנימינה, פרדס-חנה וקיסריה ובחזרה מהן ללוח הזמנים החדש של רכבת ישראל
תחנת הרכבת בבנימינה
תחנת הרכבת בבנימינה (צילום: רני משה)
תחנת הרכבת בבנימינה
תחנת הרכבת בבנימינה (צילום: רני משה)

החל מיום ראשון הקרוב, ה-15 ביוני, יותאם לוח הזמנים של קווי האוטובוס המגיעים לתחנות הרכבת בבנימינה, פרדס-חנה וקיסריה ובחזרה מהן ללוח הזמנים החדש של רכבת ישראל. זאת במסגרת פרויקט קו רציף ביוזמת הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה ובשיתוף רכבת ישראל, אגד, קווים והמועצות המקומיות של בנימינה-גבעת עדה, פרדס חנה-כרכור ועיריית קיסריה. על פי התכנון החדש, קווי האוטובוס המגיעים לרכבת, יתוזמנו לזמני הרכבת, כך שכל קו יגיע לתחנה מספר דקות לפני יציאת הרכבת וימתין מספר דקות לנוסעים המגיעים לתחנת הרכבת, מרגע הגעת הרכבת.

התקווה היא כי באמצעות פרויקט קו רציף יוכלו הנוסעים להגיע מביתם לכל יעד באופן רציף ולחסוך זמן המתנה יקר. כמו כן, בין מטרות הפרויקט שיפור התשתיות התחבורתיות בסמוך לתחנות הרכבת, שדרוג מערך המידע לציבור ושיפורים בתחום הכרטוס המשולב. במסגרת השירות ניתן לרכוש כרטיס חופשי חודשי משולב לאוטובוס ולרכבת במחיר מוזל בתחנות הרכבת.

הקווים בהם בוצעה ההתאמה של לוחות הזמנים ללוח הזמנים החדש של רכבת ישראל הם: קו 35 של חברת "קווים", העובר בתוך בנימינה וגבעת עדה לתחנת הרכבת בבנימינה-גבעת עדה; קו 36 של חברת "קווים", היוצא מתחנת הרכבת פרדס חנה-כרכור, דרך תחנת הרכבת בנימינה, לגבעת עדה ובחזרה לתחנת הרכבת בנימינה; קו 77 של חברת קווים, היוצא משדות-ים לתחנת הרכבת קיסריה-פרדס-חנה; וקו 4א' של חברת אגד, היוצא מפרדס-חנה לתחנת הרכבת קיסריה-פרדס-חנה.

מאיר חן, מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, אמר: "פרויקט 'קו רציף' מהווה בשורה של ממש עבור ציבור הנוסעים ומעניק סיבות נוספות לנוסע הישראלי לבחור בתחבורה הציבורית על פני נסיעה ברכב. יצירת ההתאמה בין קווי האוטובוס לבין קווי הרכבת תצמצם את זמן הנסיעה הכולל, תגדיל את הנוחות ותשפר משמעותית את חווית הנסיעה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות