fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחורה פנה: שהאין ימשיך לשחק בחדרה

שחקן הפועל חדרה, האני שאהין חזר השבוע לארץ אחרי אימון בנורבגיה והחליט שכאן ביתו. הוא מאד מפרגן לנורבגים על היחס לשחקנים והיה מופתע שהדשא של השכן ירוק יותר."החלטתי להישאר בחדרה עד לסיום העונה. הכדורגל בנורבגיה יותר פיזי"
האני שאהין
. האני שאהין (צילום: שלומי גבאי)

שחקן הפועל חדרה, האני שאהין, חזר בתחילת השבוע לישראל לאחר שבוע מבחנים בקבוצת ויברינה מהליגה השנייה בנורבגיה.

ויברינה שמדורגת במקום השמיני בליגת המשנה בנורבגיה, הזמינה את השחקן עוד במהלך הקיץ להגיע לשבוע מבחנים. שאהין התאמן עם הקבוצה שבוע ימים וטעם קצת מהכדורגל האירופי אבל לבסוף החליט בצוותא עם הקבוצה להמשיך את העונה בארץ.

שאהין: "הגעתי לקבוצה דרך חבר שלי שגר שם ומקורב לקבוצה. הרגשתי במבחנים כעוד שחקן שמתאמן עם הקבוצה ולכן החלטתי להישאר בחדרה עד לסיום העונה בעיקר מכיוון שהכדורגל בנורבגיה יותר פיזי".

האני שאהין
רצו משהו מקומי. האני שאהין (צילום: שלומי גבאי)

שאהין אומנם חזר ללא חוזה אבל עם חוויה עצומה: "למרות הכל נהניתי שם מכל רגע. מדובר בקבוצה מליגה שנייה התנאים כמו בליגת העל. השחקנים מגיעים ביחד, מתאמנים ולאחר מכן אוכלים ביחד. גם כר הדשא ברמה הגבוה ביותר. במועדון מאוד כיבדו אותי אבל אמרו שגם לטובתי עדיף שאשאר בישראל כי הם מחפשים שחקן שמדבר את השפה שלהם".

שאהין שיחק בעונה שעברה באחווה עראבה וכבש שישה שערים בסיבוב השני והיה בין הגורמים הבולטים של הקבוצה לעזור לה להישאר עונה נוספת בליגה א'.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות