fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תשכחו מהלוח והגיר

היא גדלה להורים אנשי חינוך ורק טבעי היה שתמשיך את דרכם. לימור הררי מזכרון יעקב, ראש תחום התקשוב במכללה האקדמית לחינוך גורדון בחיפה, היא אחת משני האנשים היחידים בארץ שקיבלו תואר כבוד מחברת אפל, המסמיך אותם להכשיר מורים להוראה באמצעות אייפדים. העתיד כבר כאן
"צריך לחנך לטכנולוגיה כבר בגיל הרך". הררי וסטודנטיות (צילום: מייקל פלוצ'ק)

לימור הררי מזכרון יעקב היא אחת משני יחידי סגולה בארץ. בחודש אוגוסט היא ומורה למחשבים ממזרח ירושלים קיבלו תואר כבוד מחברת אפל, "אפל דיסטינגוויש אדיוקייטור", המסמיך אותם להכשיר מורים להוראה באמצעות אייפדים ולהוביל בארץ את שילוב האייפדים בהוראה.

הררי, 41, משמשת בשנתיים האחרונות ראש תחום התקשוב במכללה האקדמית לחינוך גורדון שבחיפה. במסגרת תפקידה היא מטמיעה טכנולוגיות למידה בתוכניות לימודים ובקרב הסגל האקדמי. "פיתחתי עם צוות התקשוב של המכללה תוכנית לימודים ייחודית בה הסטודנטים לומדים קורסים טכנולוגיים החל מהצעד הראשון ומקבלים את היסודות הטכנולוגיים לשימוש בלימודיהם האקדמיים. אנחנו מלווים אותם מרגע הגעתם לגורדון ונותנים להם את הכלים להיות מורים ושגרירי חדשנות טכנולוגית בבתי הספר בהם הם ילמדו בעתיד. הכוונה היא שכל הבוגרים שלנו יידעו להטמיע את תהליך הלמידה הטכנולוגי שהם לומדים אצלנו, במוסדות החינוך בהם הם ישתלבו בעתיד".

הררי, אם יחידנית לשניים, סיימה תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה במכללת גורדון ב-1999. ב-2007 סיימה תואר שני בפיתוח מערכות חינוך עם התמחות במחשבים, ובמקביל עבדה במשרד החינוך כממונה הארצית על אתיקה ומוגנות ברשת.

"המורים שלנו לא מספיק מוערכים על ידי הממשלה וההורים". לימור הררי (צילום: מיקי ילוז)
"המורים שלנו לא מספיק מוערכים על ידי הממשלה וההורים". לימור הררי (צילום: מיקי ילוז)

איך הגעת לתחום הטכנולוגיה?

"עד גיל 12 הייתי ילדה שובבה, טום בוי. התחפשתי לפיטר פן וסופרמן ושיחקתי עם בנים. כשגיליתי את הנשיות שלי, התעדנתי אבל תמיד נשארתי טכנית, התחברתי לטכנולוגיה, גאדג'טים וחדשנות. הבחירה במקצוע הזה הייתה מסלול טבעי בשבילי, אהבתי את זה והסביבה שלי עודדה אותי לזה ואפילו ביקשו ממני עזרה. כשאני למדתי את התחום לא הרגשתי שאני במיעוט נשי, אבל היום אני כן שומעת סטודנטיות שאומרות שהן לא התנסו בטכנולוגיה בגיל צעיר, והיום מתחילות לגלות את היופי של העולם הזה".

הכתבה המלאה ביום שישי ב"כל זכרון" ובמהדורה הדיגיטלית

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות