fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוססו כתובת גרפיטי בתיכון המושבה בלילה האחרון ללימודים

קבוצת בני הנוער ריססה את כתובת הגרפיטי שנכתב עליה מחזור ב' על קיר הכניסה לבית הספר
תיכון המושבה (צילום: סער צוק)

לפני כשבועיים, בלילה האחרון ללימודיהם, מספר תלמידים משכבת יב' בתיכון המושבה בזכרון יעקב, ריססו כתובת גרפיטי על קיר בתחומי בית הספר.

קבוצת בני הנוער ריססה את כתובת הגרפיטי שנכתב עליה מחזור ב' על קיר הכניסה לבית הספר. בריסוס כתובת גרפיטי זו התכוונו התלמידים שביצעו את המעשה לעשות מעשה קונדס כחלק מסיום פרק בית הספר בחייהם אך כידוע ריסוס כתובת גרפיטי מבלי לקבל על כך אישורים נדרשים הינה השחתת רכוש ציבורי.

מייד כשהתגלתה עובדת ריסוס כתובת הגרפיטי, פתחו בבית הספר בניסיון לאתר את אלה שריססו אותה. התלמידים שביצעו את המעשה אכן אותרו, הודו ולקחו אחריות על מעשיהם.

מנהלת תיכון המושבה אורלי רוזנברג: "שיתפתי גם את הורי התלמידים וכולם נרתמו כדי להגיב על האירוע ולעזור לתקן את הטעות שנעשתה".

גם מהמועצה המקומית זכרון יעקב נמסרה תגובה על אירוע זה: "יצאה הוראה חד משמעית מהנהלת בית הספר לדרישה מהילדים שביצעו את המעשה לשלם על הנזקים שביצעו ובאם לא יופעלו כנגדם הליכים משמעתיים. הילדים הודו במעשה והוריהם נשאו בנזק הכספי של ניקוי הגרפיטי על ידי צוותים של המועצה".

תיכון המושבה (צילום: סער צוק)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות